Noen som har begynt med mammaklær enda?

Oooh, godt med insider tips av noen som ikke bare skal selge [emoji1316][emoji1316][emoji1316]
Jeg liker akkurat det selv og! En ting er å se bilder av tightsen på modeller, og lese hva selgere skriver om den. Det er noe helt annet å høre fra normale mennesker som faktisk har prøvd den [emoji28]
Så da prøver jeg å skrike ut så fort jeg finner noe jeg kan anbefale videre [emoji4]
 
Nesten 8 fullgådde veker, og har brukt mammabukser eit par veker allerede... Fekk mage utruleg fort (nr. 4), og eg klarar ikkje kle magen vekk. Har ikkje vore SÅ stor med dei tre fyrste...
 
Glemte å si det, jeg har ikke begynt med mamma klær, men ammebh [emoji14] eneste uten spiler som dug [emoji14]
 
Beklager dere som har lest tipset om gravidtights fra meg! Jeg skulle bestille Casall Seamless Tights, men har visst klart å bestille Craft Seamless Touch Tights! Og jeg har til og med prøvd den på, brukt den på trening et par ganger før jeg først i dag innså at det stod "Craft" på låret mitt! Gravidhjerne neeei? Så jeg måtte sjekke på orderelappen min på eposten hva jeg egentlig hadde bestilt!
Jeg har nå bestilt den fra Casall som jeg skulle ha i utgangspunktet, så den kommer i posten snart. Da kan jeg i hvert fall fortelle dere hva jeg synes om begge to, sammenlignet med hverandre!
Hvis dere tør å stole på meningene mine etter dette da![emoji23]
 
Ikke begynt enda, merker ikke så mye på magen. Skulle jo ikke ha mer enn 3 barn ;) så jeg ga bort og solgte alt av mammaklær og ammetopper. Men, da har jeg unnskyldning til å shoppe snart :happy:
 
Ikke begynt enda, men har ikke så mye klær som er gode å gå i om dagen[emoji28] Føler meg ganske oppblåst, så må nok få kjøpt noen behagelige klær i løpet av uka. Kjøpte meg jo nye bh-er før jeg fant ut at jeg var gravid, men de strammer plutselig så fælt syns jeg[emoji85]
 
Hat kjøpt meg ny BH, da puppene har blitt litt fyldigere og ganske vonde. Ellers går jeg i klær som ikke strammer så mye, da dette forsterker kvalmen for min del
 
Jeg har ikke begynt å se på mammaklær. Har ikke veldig lyst å gå med mammaklær. Hvorlangt på vei får man gravid mage? Det blir midt i vintertiden tenker jeg.
 
Ikke enda, men er veldig oppblåst i magen. Spørs om det blir mammaklær snart:facepalm:
 
Jeg hadde tenkt å kjøpe noen mammabukser når jeg var på ferie, de kostet 200kr ca på H&M, koster rundt 400 i norge. Orket ikke kjøpe dem, og den andre butikken hadde ikke når jeg sjekka. Ellers tenker jeg å prøve sånn Bella Band som man kan bruke på alle buksene sine såfremt man ikke legger på seg så mye, kanskje greit å ha tidlig i graviditeten.

Er ganske oppblåst, men passer enda klærne mine, hedigvis.
 
Ikke begynt med det enda - men har handlet inn på tilbud. Syns det var mye fint på h&m nå [emoji85] I forhold til utvalget med første barnet, måtte jeg handle inn litt tidlig nå
 
Henta ned eska med gravidklær nå nettopp, men begynte så seint med det sist så må nok kjøpe inn noe nytt. Sist gikk jeg med vanlige bukser lenge og kjøpte mest topper og kjoler, men nå må jeg ha bukser.
 
Mammaklær.. 6+0? Ikke noe poeng her. Er i Spania og klær er jo mye billigere, men er redd for at jeg skal kjøpe også mister jeg... Hadde bare vært trist. Samme med noe babyklær...
 
Takker høyere makter for at jeg slanket meg ganske mye før svangerskapet [emoji1305] god plass i klær som var alt for store. Men mammaklær er noe eget. Det er behagelig [emoji7]
 
Nei, håper det er lenge til.
Skal gifte meg nå snart i en ganske kroppsnær kjole, så håper ikke det vil syns.
 
Enda går de fint med kjole eller tights, mega oppblåst og magen kjem fort! 3 barnet. Skal sjule graviditeten til veke 13 og kan ikkje bli busta med gravidklede då
 
Jeg har ikke sett på mammaklær enda. vet ikke når jeg kommer til få behov for det. kanskje før jul. har ingen aning nå !! Jeg tror må kjøpe noen BH først, brystene mine føltes veldig tunge og ømme idag at jeg føler behov for større størrelse.
 
Enda går de fint med kjole eller tights, mega oppblåst og magen kjem fort! 3 barnet. Skal sjule graviditeten til veke 13 og kan ikkje bli busta med gravidklede då

Tenker også å skjule så lenge og hadde i utgangspunktet ingen planer om å begynne så tidlig, men når alternativet blir å gå naken for absolutt alt annet strammer så er det ikke så mange alternativer [emoji12]
 
Back
Topp