Noen som gleder seg til fødselen?

Jeg er spent denne gangen. Gruet meg ikke i det hele tatt til første gangen, jeg visste jo ikke hva jeg hadde i møte! Fødselen gikk veldig fort første gangen, og jeg er både sprny og bekymret for om neste fødsel går fortere. Men selve fødselsopplevelsen sist var intens men fantastisk. Jeg følte at jeg var lagd for den jobben. Så ja, jeg gleder meg vel litt da?:)

Jeg gleder meg:) har hatt relativt kjappe og greie fødsler (6,4 og 2 timer) så jeg håper bare denne blir like grei, men en kan jo aldrig være sikker:) uansett så gleder jeg meg til og møte den lille <3

Litt blandede følelser i grunn. Forrige gang gikk alt så raskt at jeg ikke klarte å henge med kroppen og ble stresset av det. Og fikk beskjed om at jeg må reise inn med en gang jeg kjenner noe denne gang :p

Ellers gleder jeg meg over at jeg vet hva jeg går til, og forhåpentligvis ikke blir like stresset over det som skjer denne gang og klarer å jobbe bedre sammen med kroppen :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

har ikke tenkt så mye på det på enda, men stresser ikke tar det som det kommer.
gikk fort sist så gjør vel forhåpentligvis denne gangen også ;)

ja og nei.. grugleder meg blir vell riktig å si.. :) det er jo en helt utrolig fantastisk følelse når man sitter der og tenker at SHIT, NÅ SKJER DET!! og følelsen like etter at babyen er kommet ut og lagt oppå brystet <3
Gledet med til fødsel med nr 1 og nr 2, men ble litt skremt av den sykt intense fødselen jeg hadde sist.. så denne gangen gruer jeg meg litt også.. :)

Jeg aner ikke hva jeg går til, men gleder meg til å se hvordan kroppen jobber helt selv :) kommer nok til å bli en helt syk opplevelse på både godt og vondt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Drømte faktisk om fødselen i natt :p plutselig kom jordmor med ultralydapparat. Og d var visst tvillinger. En gutt og ei jente. Jeg har fått ganske stor mage allerede så tanken har streifet meg flere ganger.. Snakket om det seinast i går med samboer. Han utbrøt plutselig " hvis vi får tvillinger må vi jo kjøpe ny vogn".. D som også var litt spesielt med drømmen var at han lå å sov, mens jeg hadde rier. Flere som har fødselsdrømmer allerede? :p

Drømte faktisk om fødselen i natt :p plutselig kom jordmor med ultralydapparat. Og d var visst tvillinger. En gutt og ei jente. Jeg har fått ganske stor mage allerede så tanken har streifet meg flere ganger.. Snakket om det seinast i går med samboer. Han utbrøt plutselig " hvis vi får tvillinger må vi jo kjøpe ny vogn".. D som også var litt spesielt med drømmen var at han lå å sov, mens jeg hadde rier. Flere som har fødselsdrømmer allerede? :p
Jeg har gjort det. Var skikkelig stress. Kom aldri noen for å hjelpe til...

litt beggedeler. sistgang gikk alt veldig fort. håper kansje på at det ikke går like fort, siden det ikke var noe smertelindring å få da det gikk så fort, men gleder ,eg til å få babyen på brystet. men il først komme til uke tolv så jeg er helt sikker :)

Jeg prøver å ikke tenke så mye på det enda...

Ved siste fødsel (min nr 2) mista de fosterlyden på slutten og da de fikk henne ut hadde hun hverken hjerteslag etter pust. De startet gjenoppliving med det samme og fikk henne igang etter 4 min! Jeg må forte meg å si at alt har gått bra med henne! Hun er nå snart 3 år og er en perfekt jente. Hun viser fortsatt ingen tegn til å ha fått noen hjerneskade som følge av surstoffmangel!

Men minuttene mens vi ventet, timene hun lå i kjøledrakt og dagene/ukene som fulgte etterpå var ganske tøffe! Denne gangen trur jeg at jeg vil få planlagt ks. Men jeg forventer at når tida nærmer seg kommer jeg sikkert til å hilse på redselen jeg kjente i tida etter forrige fødsel!

Back
Topp