Noen som fortsatt er kvalme?

Begynner endelig å roe seg litt, men er fortsatt slått ut etter lang periode med ekstrem kvalme. Men nå går det i hvert fall i riktig retning:happy:
 
De siste tre kveldene er kveldskvalmen tilbake.. rare greier :p
 
Eg er kvalm mesteparten av dagen, men det hjelper å spise litt regelmessig. Har brekket meg mye, men ikkje spydd enda. Er 13 uker. Med de 4 andre spydde eg MYE og lenge. Med nr2 spydde eg i 6 mnd.
 
14+0 og fortsatt kjempe kvalm, og det er verst om kvelden :/
 
16 og er fortsatt kvalm. Men ikke så mye som tidligere :)
 
Ikke noe særlig. Kun om morgenen viss jeg er veldig sulten. Har spist litt sent kvelden før eller noe, da våkner jeg ofte tidlig og er så så sulten at jeg føler meg litt kvalm. Det hjelper å spise noe da. er nå 17+2
 
15+4, og denne uka har kvalmen økt på igjen og jeg har spydd lørdag-torsdag, men i dag har jeg klart å unngå det. Er vel litt opp og ned for tiden.
 
Er 16 + 5 og nå begynner heldigvis kvalmen å gi seg, men kan innemellom kjenne en uggenhet.
 
Her har kvalmen så og si vært borte siden uke 14 (hadde da vart i 7-8 uker). Halvveis i uke 17 idag og har kjent på litt kvalmen igjen de siste dagene noe som gjør meg nervøs :nailbiting: Håper det bare er et blaff!
 
17+2 og kvalm daglig, men varierer heldigvis i styrke. Spyr ikke så mye, men kvalmen er gale nok.
 
18+0 og daglig kvalme, men det er drøye to uker siden sist oppkast. Kvalmen lar seg spise bort med den rette typen mat. Mange typer mat gjør det verre og det samme gjør for lite søvn/for mye aktivitet.
 
16+5 Og fortsatt ikke helt pigg. Har ikke kastet opp noe, men er mye uvel eller har ulyst på mat. Har blitt bedre siste ukene,men sliter fortsatt tidvis og også med en del typer mat.
 
Sliter fortsatt med kvalme og lite matlyst.. er 16+5.
 
Ja..:( Blitt bedre så kaster ikke opp 10+ ganger pr dag lengre! o_O
Overlever på Phenergan :wtf:
 
Er ikke kvalm mere heldigvis! Er 18+2 i dag, og sluttede omrking uke 12 - Kan godt blive kvalm nogle dager da, men ikke hver dag som før! :happy:
 
Kastet opp senest i dag morges fordi kvalmen plutselig meldte sin ankomst. Er veldig av og på, og kvalmen er generelt ikke tilstede, men i dag skulle det plutselig et lite tilbakefall til :depressed:
 
Back
Topp