Noen som fortsatt er kvalme?

Augustbaby19

Flørter med forumet
Er i uke 13+4 og er kvalm og kaster opp fremdeles. Begynner å miste håpet på at dette skal gå over. Ingen bedring jo:meh: Noen andre som fremdeles er dårlige? Hvor langt er dere på vei?
 
Jeg er 13+3 i dag, har ikke vært noe særlig kvalm på 2 uker, men i dag kom det plutselig for fullt igjen :wtf:
 
Jeg er 16+0 og har vært kvalm i 10 uker. Blitt bedre, kaster ikke opp 30 ganger i døgnet lenger, men mer på kveldstid.
 
Jeg er 13+0 i dag. Fortsatt kvalm. Dog en anelse bedre, er ikke helt lammet hele dagen lengre, men klarer ikke gjøre store oppgaver som krever at jeg står eller går mer enn 5-10 minutter.
Har heldigvis ikke kastet opp (har helt angst for det!)
 
14+3 og fortsatt kvalm, men har flere og flere gode dager innimellom. Forrige svangerskap varte det til rundt uke 16 før kvalmen slapp helt.
 
Jeg er 14+0 og har ikke spydd siden 13+0, og det er fantastisk! Kvalmen er ikke helt borte da, og kommer typisk etter anstrengelser og både når jeg er sulten og når jeg er mett. Har ikke hatt noen dager som har vært helt kvalmefrie, men det er betydelig bedre enn det har vært. Sist var kvalmen over på denne tiden.
 
16+3, vært kvalm siden 3+5... Har roet seg med spying, men fremdeles kvalm :wtf:
 
Er 13+5 idag og fortsatt kjempekvalm. Er kvalm 24/7 og det har vært nokså stabilt siden uke 6. Kaster heldigvis ikke opp så ofte, bare inni mellom. Men begynner å bli ganske lei og litt redd for at det skal fortsette en stund til:confused:
 
Er ikke så veldig kvalm, men sliter med å holde på mat. Klarer heller ikke å spise så veldig mye, da magen føles full etter 2 biter. Kaster gjerne opp etter jeg har spist... Trangt om plass nedi der tror jeg :yuck::puke_r
 
Jeg er kvalm hver dag, og er 12+3. Håper det går over snart :( så lei
 
Fremdeles kvalm og ubrukelig! 14 uker, men merket betydelig bedring de siste ukene. Spyr ikke flere ganger daglig heller, ca annen hver dag nå :rolleyes:
Håper det gir seg snart!!! Har vært dårlig siden lenge før jul.
 
Ja!! Trodde det var over i noen dager, men neida! «Lurte deg!» sa mini i magen! Prøver å jobbe for fullt igjen denne uken. Er tirsdag og jeg føler det er tirsdag i neste uke! Fy så seint denne uka går! Haha!
 
Sea band har fungert helt magisk på meg. Jeg var sengeliggende og sykemeldt pga kvalmen og spying, men etter jeg hadde brukt sea band i noen dager så ble jeg mye mye bedre. Kunne starte å jobbe 100% igjen og spyr ikke lengre. Kan fremdeles brekke meg litt om morgenen, men ingenting i forhold til før. Jeg hadde ikke noe tro på sea band, men var desperat så måtte bare prøve det ut.
 
Sea band har fungert helt magisk på meg. Jeg var sengeliggende og sykemeldt pga kvalmen og spying, men etter jeg hadde brukt sea band i noen dager så ble jeg mye mye bedre. Kunne starte å jobbe 100% igjen og spyr ikke lengre. Kan fremdeles brekke meg litt om morgenen, men ingenting i forhold til før. Jeg hadde ikke noe tro på sea band, men var desperat så måtte bare prøve det ut.

Så bra at det hjalp deg:) Har prøvd det i flere uker, men hjelper ikke meg dessverre. Gleder meg så til denne kvalmen går over, håper det blir snart.
 
14+2 og har fortsatt hyperemesis. Heldigvis fått kvalmestillende som funker nogenlunde så klarer endelig å leve nesten normalt :)
 
Back
Topp