Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Takk det samme❤ vi har prøvd i 1 år nå denne mnd, hadde en MA i januar (min uke 8+4, utviklingen hadde stoppet uke 5-6). Hvor lenge har du prøvd?

Jahaa, åå kjedelig når det skal ta så lang tid. :( Begynte så smått med prøving rundt sept.2018. Ble gravid i desember da ble det MA, oppdaget uke 8, utskrapning uke 11. Det blir jo noen mnd, men tre av dem var jeg jo gravid.. litt samme som deg!
Men din pulsgraf ser jo veldig lovende ut ❤️☺️ Håper du får to streker snart!
 
Denne fikk jeg nå, på to timers urin! Ser dere no? o_O
 

Vedlegg

  • 5BCC7032-995A-4397-9B08-F3EEAAF551C5.jpeg
    5BCC7032-995A-4397-9B08-F3EEAAF551C5.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 113
Last edited:
(Ignorer to topper for jeg glemte klokka i laderen) El i går ifølge appen og kan stemme med pulsen også:D Men ikke hatt noe sterke el smerter enda, så mulig el i kveld/natt også. Men ut fra pulsmålingene skal den ha vært :rolleyes:
 

Vedlegg

  • A5B34726-A64B-4676-A6B7-1A818B33439A.jpeg
    A5B34726-A64B-4676-A6B7-1A818B33439A.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 58
Syns så mange av dere har så fine grafer, men min hvilepuls virker å være helt tilfeldig! Kanskje det har noe med at jeg ofte tar av klokka på natt og på jobb? Har sjeldent hvilepuls på jobb da :hilarious:
 

Vedlegg

  • puls april.jpg
    puls april.jpg
    14,7 KB · Visninger: 67
  • puls mai.jpg
    puls mai.jpg
    13,1 KB · Visninger: 66
(Ignorer to topper for jeg glemte klokka i laderen) El i går ifølge appen og kan stemme med pulsen også:D Men ikke hatt noe sterke el smerter enda, så mulig el i kveld/natt også. Men ut fra pulsmålingene skal den ha vært :rolleyes:
Pleier du å få smerter ved EL? :)
 
Syns så mange av dere har så fine grafer, men min hvilepuls virker å være helt tilfeldig! Kanskje det har noe med at jeg ofte tar av klokka på natt og på jobb? Har sjeldent hvilepuls på jobb da :hilarious:
Fitbit sier jo at for mest nøyaktig måling så bør du ha på klokka så mye som mulig og sove med den, så det kan absolutt være det som påvirker grafen din ;)
 
3 dpo, noe som kan se ut til å stemme fint med pulsen?
Håper hvert fall den forsetter å stige:hilarious:
Screenshot_20190516-062217_Fitbit.jpg
 
Ja kjenner det a
Pleier du å få smerter ved EL? :)
Ja pleier alltid å kjenne når el er. Brer seg som ett bånd rundt hele hoftepartiet. Men kun kjent pittelitt på venstre side denne gang, så veldig usikker på om jeg har hatt el denne runden. Så blir bare å vente til ikm nå for å se om tr kommer som normalt :)
 
Back
Topp