CD 23 nå, 10,11 eller 12 dpo trooor jeg,har jo ikke testet etter EL
Spennende.. krysser fingra for deg! Har du prøvd lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 23 nå, 10,11 eller 12 dpo trooor jeg,har jo ikke testet etter EL
Takk det samme❤ vi har prøvd i 1 år nå denne mnd, hadde en MA i januar (min uke 8+4, utviklingen hadde stoppet uke 5-6). Hvor lenge har du prøvd?Spennende.. krysser fingra for deg! Har du prøvd lenge?
Takk det samme❤ vi har prøvd i 1 år nå denne mnd, hadde en MA i januar (min uke 8+4, utviklingen hadde stoppet uke 5-6). Hvor lenge har du prøvd?
Hvordan går det nå?Negativ test i dag, jeg skjønner ingenting.
Begynte å spotte i dag, pulsen er stabil men synker nok imorgen eller noe neg test i dag også.Hvordan går det nå?
Det er så kjipt når det virker så lovende på starten, også bare ombestemmer det seg! Jaja, bedre lykke neste ppBegynte å spotte i dag, pulsen er stabil men synker nok imorgen eller noe neg test i dag også.
Kjedelig.. var veldig lovende grafen din ogsåBegynte å spotte i dag, pulsen er stabil men synker nok imorgen eller noe neg test i dag også.
Testet noe mer? Ser strekDenne fikk jeg nå, på to timers urin! Ser dere no?
Testet noe mer? Ser strek
Ja, den var det nå er det pause fra prøving i 1 år pga bryllup, så får vi se om det blir baby i 2021Kjedelig.. var veldig lovende grafen din også
Ja, den var det nå er det pause fra prøving i 1 år pga bryllup, så får vi se om det blir baby i 2021
Pleier du å få smerter ved EL?(Ignorer to topper for jeg glemte klokka i laderen) El i går ifølge appen og kan stemme med pulsen også Men ikke hatt noe sterke el smerter enda, så mulig el i kveld/natt også. Men ut fra pulsmålingene skal den ha vært
Fitbit sier jo at for mest nøyaktig måling så bør du ha på klokka så mye som mulig og sove med den, så det kan absolutt være det som påvirker grafen dinSyns så mange av dere har så fine grafer, men min hvilepuls virker å være helt tilfeldig! Kanskje det har noe med at jeg ofte tar av klokka på natt og på jobb? Har sjeldent hvilepuls på jobb da
Ja pleier alltid å kjenne når el er. Brer seg som ett bånd rundt hele hoftepartiet. Men kun kjent pittelitt på venstre side denne gang, så veldig usikker på om jeg har hatt el denne runden. Så blir bare å vente til ikm nå for å se om tr kommer som normaltPleier du å få smerter ved EL?
Krysser fingrene!3 dpo, noe som kan se ut til å stemme fint med pulsen?
Håper hvert fall den forsetter å stigeVis vedlegget 298094