Ikke så veldig spennende dette
Den ligner veldig på din minlillenr3 ikm på søndag eller mandag..
Den ligner veldig på din minlillenr3 ikm på søndag eller mandag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneKommer pulsen over 65 tar jeg en test - who am I kidding..tar jo test så fort de kommer i posten
Vis vedlegget 297177
Oooh, spennendeMan får jo litt troen når alt stiger litt 10 dpo
Veldig spennende.. tenker positive tanker nå Håpe håpe!Oooh, spennende
Krysser fingrene for degVeldig spennende.. tenker positive tanker nå Håpe håpe!
Krysser fingrene! Hold oss oppdatert daVeldig spennende.. tenker positive tanker nå Håpe håpe!
Nesten sånn at man drar hjem i pausen på jobb for å teste ja holder dere oppdatert.. tviler egentlig.. mååå bare prøve tenke positivt!Krysser fingrene! Hold oss oppdatert da
Krysser fingrene for deg
Det skjønner jeg så godt! Når skal du teste igjen? Jeg får best utslag på ettermiddagenTakk! Håper skikkelig nå ass. Stusser bare på at ikke testen er mer positiv.. derfor har jeg ikke helt troen. Men fortsatt «bare» 10 dpo. Svingene tanker og følelser her
Det skjønner jeg så godt! Når skal du teste igjen? Jeg får best utslag på ettermiddagen
Gleder meg til se!Jeg tester etter jobb, slutter 13:30! Tisser ikke på jobb i dag
Min hvilepuls gikk opp og ned som en jojo i løpet av svangerskapet, mange ganger lå jeg helt nede på bunnivå uten at det var noe problemJeg sover aldri med klokka mi på heller, syns det er ubehagelig. De siste dagene har jeg hatt en hvilepuls på 54 jeg er jo gravid og vet at knøttet har det bra! Bare syns det er så sykt merkelig at jeg hadde hvilepuls på 60 hele forrige uke og de siste dagene har den altså vært på 54. Lurer på om de klokkene her er helt stabile
Krysser fingrene! Hold oss oppdatert da
Uff, hvordan er ståa nå?Blenda test nå