Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært utrolig teit å gi seg etter så mye arbeidJa da blir det nok noen dager uten nett for min del.er jo egentlig gslskap å holde på sånn men nå må vi nesten fullføre.
![]()
Gleder meg <3hehe, skjønner dere er trøtte og slitne etter flere hektiske dager, blir vel å sove godt imorgen på dette tidspunktet =)
Ikke gidd å lese bakover. Er ikke sammenheng i alt uansett.Jeg heier på dere. Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.
Jeg heier på dere. Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.
Bare svar på hovedspørsmål eller siste innleggJeg heier på dere. Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.
Noen tråder er grusommeIkke gidd å lese bakover. Er ikke sammenheng i alt uansett.Er det din vovs på bilde?
Ja, skal se om jeg orker en dag elller om jeg har fått traumerHa ha ha. Skal lese gjennom send den videre og dillematråden når vi er ferdige. Der har jeg ledd mye der.![]()
Ikke gidd å lese bakover. Er ikke sammenheng i alt uansett.Er det din vovs på bilde?
Bare svar på hovedspørsmål eller siste innlegg![]()
Jeg prøver på det. Alt for å få noen innlegg.
SupertNydelig vofse forresten.