Noen som er

lorrelor

grønnskolling på forum
våkne fremdeles?
Eller er alle utslitt etter å ha holdt på i hele kveld?

Jeg er her fortsatt, men synger på siste verset. :p

hehe, skjønner dere er trøtte og slitne etter flere hektiske dager, blir vel å sove godt imorgen på dette tidspunktet =)

Ja da blir det nok noen dager uten nett for min del. :p er jo egentlig gslskap å holde på sånn men nå må vi nesten fullføre. :p

Ja da blir det nok noen dager uten nett for min del. :p er jo egentlig gslskap å holde på sånn men nå må vi nesten fullføre. :p
Hadde vært utrolig teit å gi seg etter så mye arbeid :p

Jeg heier på dere :-). Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.

Jeg heier på dere :). Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.
Ikke gidd å lese bakover. Er ikke sammenheng i alt uansett. :P Er det din vovs på bilde?

Jeg heier på dere :). Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.

Ja, det er forståelig, de er ikke så sammenhengende :P

Jeg heier på dere :-). Prøver å kommentere der jeg kan, hehe. Litt vanskelig på de trådene hvor det er langt over 70-80 svar, hehe.
Bare svar på hovedspørsmål eller siste innlegg;)

Ha ha ha. Skal lese gjennom send den videre og dillematråden når vi er ferdige. Der har jeg ledd mye der. :P

Ha ha ha. Skal lese gjennom send den videre og dillematråden når vi er ferdige. Der har jeg ledd mye der. :P
Ja, skal se om jeg orker en dag elller om jeg har fått traumer ;)

Back
Topp