Noen som er sykemeldt?

Ja! Ble sykmeldt i dag. Det har vært veldig tungt på jobb pga ekstremt kvalme og utmattelse, så dro til legen i dag, fordi jeg er så sliten av dette. Har hatt det sånn her i flere uker. Jeg har tydeligvis hypermesis. Før jeg rakk å sette meg så sa hun «Deg sykmelder jeg» :bag:
Fikk samme beskjed i dag. Hyperemesis her og. Og 100% sykemeldt
 
100% sykemeldt pga ekstrem kvalme og oppkast. Har ikke sjans på å være på jobb slik det er nå. Håper formen kommer seg raskt, nå er jeg lei :yuck:
 
Jeg måtte ta egenmelding halve dagen i går og hele dagen i dag fordi jeg er så innmari trøtt og sliten. Kvalmen er over, men ikke trøttheten. Og jeg kan ikke bøtte ned på cola og kjøre på i høyt tempo og levere som før når jeg er så innmari trøtt. Men «trøtt» er ikke en enkel sykemeldingsgrunn, synes jeg.
 
Jeg holdt til uke 9, men da var kvalmen så hemmende at det ikke gikk lenger. Er 100% sykemeldt frem til uke 12, og tar en vurdering med legen da.
 
Jeg ble sykemeldt i første omgang 14 dager frem i tid fra fredag pga utmattelse og kvalme. Kvalmen er ganske mild, så egentlig utmattelsen som er verst..
 
Ble sykmeldt ved 5+4, pga kvalme og var utslitt, hadde ikke noe energi til overs etter jobb eller i helger, og det funka ikke med en 2åring. Fortsatt 100% sykmeldt (er 9+3 idag). Er sykmeldt til jeg er 10+6. Mulig jeg kan prøve å jobbe da igjen, hvertfall en viss prosent, siden jeg er litt kvikkere nå.
 
Back
Topp