Noen som er gravide igjen?

vi er gira på to tette.. men har hørt at man bør jobbe 6 mnd mellom permisjonene for å få full utbetaling av foreldrepenger.. noen som vet noe om dette?

vi er gira på to tette.. men har hørt at man bør jobbe 6 mnd mellom permisjonene for å få full utbetaling av foreldrepenger.. noen som vet noe om dette?
Svangerskapspenger og sykepenger er på lik linje med arbeid, så man må ihvertfall ikke være fysisk ut i arbeid. Men det kan være greit å være tilbake minst en dag, for å få med se evnt lønnsøkninger som har vært:)

Svangerskapspenger og sykepenger er på lik linje med arbeid, så man må ihvertfall ikke være fysisk ut i arbeid. Men det kan være greit å være tilbake minst en dag, for å få med se evnt lønnsøkninger som har vært:)

Og har man hatt 80 % lønn i permisjon vil jo neste permisjon ble regnet ut fra det

Og har man hatt 80 % lønn i permisjon vil jo neste permisjon ble regnet ut fra det

Det er sant:) bra du fyller meg ut;)

Men om man får med seg lønnsøkningen og arbeidsgiver sender inn nytt skjema, vil dette gjelde da og? Eller får man 100% da? :)

Er gravid, 7 uker på vei. Og jeg har panikk! Har en på 2år og lillemor på 5mnd. Apsolutt ikke planlagt.

Gratulerer:)
Går nok veldig fint når du kommer deg over sjokket

Er gravid, 7 uker på vei. Og jeg har panikk! Har en på 2år og lillemor på 5mnd. Apsolutt ikke planlagt.

Forstår panikken, men tenk så herlig og mye de får ut av hverandre når de blir litt eldre, såå heldig de er som har så tette søsken :-) du er rå!!! Klem til deg og gratulerer :-)

Har mistet..var 9uker på vei. Men det går fint med meg. Tenker det er ei mening med det når det skjer.
Uff, det var synd å høre, er jo aldri lett uansett situasjonen :( men som du sier er det nok en mening med alt! Sender en klem❤️

Back
Topp