Fikk mensen i kveld, så da var overraskelsen kort. Men greit å vente litt med nr. 3
Hm, kjemisk da tro??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk mensen i kveld, så da var overraskelsen kort. Men greit å vente litt med nr. 3
Svangerskapspenger og sykepenger er på lik linje med arbeid, så man må ihvertfall ikke være fysisk ut i arbeid. Men det kan være greit å være tilbake minst en dag, for å få med se evnt lønnsøkninger som har værtvi er gira på to tette.. men har hørt at man bør jobbe 6 mnd mellom permisjonene for å få full utbetaling av foreldrepenger.. noen som vet noe om dette?
Svangerskapspenger og sykepenger er på lik linje med arbeid, så man må ihvertfall ikke være fysisk ut i arbeid. Men det kan være greit å være tilbake minst en dag, for å få med se evnt lønnsøkninger som har vært
Og har man hatt 80 % lønn i permisjon vil jo neste permisjon ble regnet ut fra det
Det er sant bra du fyller meg ut
Men om man får med seg lønnsøkningen og arbeidsgiver sender inn nytt skjema, vil dette gjelde da og? Eller får man 100% da?
Er gravid, 7 uker på vei. Og jeg har panikk! Har en på 2år og lillemor på 5mnd. Apsolutt ikke planlagt.
Er gravid, 7 uker på vei. Og jeg har panikk! Har en på 2år og lillemor på 5mnd. Apsolutt ikke planlagt.
Gratulerer så myeEr gravid, 7 uker på vei. Og jeg har panikk! Har en på 2år og lillemor på 5mnd. Apsolutt ikke planlagt.
Uff, det var synd å høre, er jo aldri lett uansett situasjonen men som du sier er det nok en mening med alt! Sender en klemHar mistet..var 9uker på vei. Men det går fint med meg. Tenker det er ei mening med det når det skjer.