Noen som er gravide igjen?

K.elise

15. juli <3
Var så sikker på at jeg var gravid igjen, men "heldigvis" var jeg ikke det. Har etter 4mnd endelig kommet meg til legen å fikset p-piller nå! Mannen er veldig giret på å få nummer 2 så fort så mulig... men jeg er virkelig ikke klar for 9 mnd til med graviditet ennå :eek:

Er ikke det, men hadde ikke gjort noe:p hehe
Vi håper på to tette;)
Men har fått mensen da, og har ikke tenkt å begynne med prevensjon. Så plutselig er jeg det snart:o

Jeg var netopp gravid... Men spontan aborterte på lørdag ... Hadde hatt termin 21. Juli 2016 :) begynt på P-plasteret nå

Fikk mensen i dag så svaret er nei :P vil helst vente litt, men går ikke på prevensjon og ingen stor krise om det skjer, men optimalt er i hvert fall en 6 mnd til :)

Vet ikke...Ingen prevensjon eller mens:P Tok graviditetstest forrige uke med ukesindikator, og den brukte nervepirrende lang tid, men det skjedde ingenting. Den ble tom. Så jeg vet ikke :D Mannen er giret og tuller med om vi ikke skal lage baby osv...men jeg tror jeg vil vente I noen mnd til :)

Nei, er ikke helt klar for 9 måneder med graviditet ennå :)

Vet ikke...Ingen prevensjon eller mens:P Tok graviditetstest forrige uke med ukesindikator, og den brukte nervepirrende lang tid, men det skjedde ingenting. Den ble tom. Så jeg vet ikke :D Mannen er giret og tuller med om vi ikke skal lage baby osv...men jeg tror jeg vil vente I noen mnd til :)

Spennende da;) hehe
Kjedelig at testen ikke funka kanskje:p

Her mener mannen at jeg bør bli gravid i april siden jeg ikke vil tilbake i jobb, og da rekker vi å komme til 2017 før termin med tanke på barnehageplass:p
Jeg tenker at jeg godt kan bli gravid nå, siden det blir for dumt å gamble på at det faktisk passer den ene mnd :o

Spennende da;) hehe
Kjedelig at testen ikke funka kanskje:p

Her mener mannen at jeg bør bli gravid i april siden jeg ikke vil tilbake i jobb, og da rekker vi å komme til 2017 før termin med tanke på barnehageplass:p
Jeg tenker at jeg godt kan bli gravid nå, siden det blir for dumt å gamble på at det faktisk passer den ene mnd :o
Skal kjøpe ny test..tror seriøst det er noe på G! :D
Så godt planlagt da;) :D noen mnd til og fra er vel ikke så farlig tenker jeg...

Testet svakt positivt i dag.. Er i sjokk!

Skal kjøpe ny test..tror seriøst det er noe på G! :D
Så godt planlagt da;) :D noen mnd til og fra er vel ikke så farlig tenker jeg...
Så spennende da:D

Jeg tror ikke det generelt er et veldig stort problem ang barnehageplass i denne lille kommunen. Har vel 7 barnehager, og 7000 innbyggere.
Jeg ser absolutt tanken til mannen, men jeg har så veldig lite lyst til å dra tilbake til jobb så det bryr meg egentlig ikke:p hehe
Håper jo selvfølgelig å finne en annen jobb, men jeg må jo tenke i begge retninger:)

Og du tok ikke en til???

Ble gravid 2 mnd etter fødsel men fikk en spontanabort :-/ men er egentlig ikke klar for en unge til enda da vi har 2 nå og er veldig fornøyd med det :-)

Fikk mensen i kveld, så da var overraskelsen kort. Men greit å vente litt med nr. 3 :)

Back
Topp