Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke...Ingen prevensjon eller mens Tok graviditetstest forrige uke med ukesindikator, og den brukte nervepirrende lang tid, men det skjedde ingenting. Den ble tom. Så jeg vet ikke Mannen er giret og tuller med om vi ikke skal lage baby osv...men jeg tror jeg vil vente I noen mnd til
Skal kjøpe ny test..tror seriøst det er noe på G!Spennende da hehe
Kjedelig at testen ikke funka kanskje
Her mener mannen at jeg bør bli gravid i april siden jeg ikke vil tilbake i jobb, og da rekker vi å komme til 2017 før termin med tanke på barnehageplass
Jeg tenker at jeg godt kan bli gravid nå, siden det blir for dumt å gamble på at det faktisk passer den ene mnd
Så spennende daSkal kjøpe ny test..tror seriøst det er noe på G!
Så godt planlagt da noen mnd til og fra er vel ikke så farlig tenker jeg...
Testet svakt positivt i dag.. Er i sjokk!
Et barn er alltid velkommen TakkGratulerer?
GratulererTestet svakt positivt i dag.. Er i sjokk!
Og du tok ikke en til???Vet ikke...Ingen prevensjon eller mens Tok graviditetstest forrige uke med ukesindikator, og den brukte nervepirrende lang tid, men det skjedde ingenting. Den ble tom. Så jeg vet ikke Mannen er giret og tuller med om vi ikke skal lage baby osv...men jeg tror jeg vil vente I noen mnd til
Neeh dyrt for GT.. fikk mensen like etterpå, så glad jeg ikke kjøpte flere..Og du tok ikke en til???