noen som er ekstremt trøtt?

Dau trøtt så må sove fra 10-14 hver dag... Og likevel sliiiter i 18 tiden :(

Wow det er godt gjort med barn i hus:) er dautrøtt om dagene, spesielt på jobb og ettermiddagene. Sover så lite om natten, men klarer ikkje sove på dagen heller.

ja, men det går i perioder…

1. trisemesteret er jo 3 mnd med bare søvn, så tells kanskje ikke :)

Nå kan jeg plutselig ha en uke er jeg ikke orker noen ting, blir kvalm og uggen og så fin en uke eller 2….
Er vel kroppen som regulerer seg selv ved å si ifra at man må hvile :)

Sover fortsatt som en stein om natten! Legger meg kl 21.00 og opp 07.15. Zzzzz

Til dere som er trøtte: tar dere vitamintilskudd?

Jeg tok en blodprøve nå nettopp fordi jeg mistenkte lavt jernlager pga. tretthet. Jernlageret var greit, men de fant ut at jeg var altfor lav på D-vitamin! Dette er veldig vanlig i Norge i det halvåret vi er inne i.. og jeg har ikke vært flink å ta kosttilskudd utover folat de første tolv ukene.

Kan være verdt å sjekke opp dersom dere ikke tar Tran eller spiser annet kosttilskudd som gir tilstrekkelig med D -vitamin :) Fra oktober til april er solen nemlig altfor langt unna til at den gir vitaminene som kroppen trenger.

Ja, tar jern, kalsium m d vit og drikker tran.

Så godt at du fant noe, alt for mange med lavt D vit og mange som ikke vet :)

Jeg har også vært helt utrolig trøtt og hatt lite energi og tenkte at det bare var slik å være gravid. Fikk svar på blod prøver at jeg hadde for lite jern og for lavt stoffskifte paga svangerskapet... Så kan være lurt å be om sjekk av stoffskiftet også jenter... Skal til sykehuset på kontroll idag og forhåpentligvis få tabletter ..

Back
Topp