noen som er ekstremt trøtt?

babybooom

Forelsket i forumet
jeg sover heeeele tiden. er normalt ett nattemenneske men nå sovner jeg senest kl 22 på sofan. å dagtid har jeg kanskje 5 blunder og er aldri opplagt. hyyyl. håper det blir bedre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også sykt trøtt.. blitt værre de 2 siste dagene... men jeg viste at det ville komme innen uke 6, for var sånn de 2 andre gangene også...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

jeg sover heeeele tiden. er normalt ett nattemenneske men nå sovner jeg senest kl 22 på sofan. å dagtid har jeg kanskje 5 blunder og er aldri opplagt. hyyyl. håper det blir bedre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Samme her !

Håper det går seg til snart :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Samme her.. Bare en time igjen må jobb.. Er tungt å kjøre hjem. Nesten så jeg må ha en pause på veien..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er hjemme i dag og har nå sovet fra 1230-1450....

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Jeg kan sove såååå godt på natta og våkne uthvilt,og så kommer jeg på jobb som en zombie. Og så sovner jeg på sofaen når jeg kommer hjem. Og allikevel er jeg fryktelig sliten..

Jeg sovet tungt på natta nå, men er super trøtt når jeg våkner allikevel :-/ I helgen skal jeg jobbe sein-tidlig-sein-tidlig fra fredag til og med mandag...kan ikke si jeg gleder meg :-O

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Ligger å smådupper i sengen nå. Er så trøtt at her blir jeg til i morgen :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg sliter og med å sove om natta. Ligget og vrir meg, og er oppe på do hele tiden. Sover ikke godt selv om jeg er stuptrøtt hele dagen. Verst fra 12-18.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sykt trøtt ja. Må bare holde det gående med noe så jeg ikke sovner på ettermiddagene...

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Jeg var helt utslått i begynnelsen, sov omtrent døgnet rundt og gikk bare i ørska på jobb, så hadde jeg ett lite opphold og var opplagt og våken, men nå i det siste har trøttheten kommet smått tilbake igjen, men heldigvis ikke like ille som i starten :-)

Veldig trøtt ja. Kan sove noen timer på dagen etter lillegutt er levert i bhg. I tillegg slokner jeg somregel på sofaen så fort han er lagt. Problemet er at jeg da ikke alltid får lagt meg så tidlig.

Jeg var helt utslått i begynnelsen, sov omtrent døgnet rundt og gikk bare i ørska på jobb, så hadde jeg ett lite opphold og var opplagt og våken, men nå i det siste har trøttheten kommet smått tilbake igjen, men heldigvis ikke like ille som i starten :-)
Akkurat det samme her :)

Ja jeg føler ikke jeg får nok søvn uansett om jeg sover gjennom hele natten og noe på dagen. Merker at kroppen jobber :)

Er så trøtt hele tiden eg og.. sover ofte dårlig om natten. Så jobber kun 50% på grunn av det. Er helt utslitt etter bare noen timer på jobb! Har hatt det sånn flere uker no.

Forsent å melde seg på i trøtthetsgruppa..? *gjesp*

sover alltid 2 til tre timer på formiddagen :)

Back
Topp