Noen som er blitt spådd...

Jeg har veldig lyst til å ringe han, men er så redd for å få dårlige nyheter ...
Man har jo aldri noen garanti for hva de sier ...

De dårlige nyhetene jeg fikk var at han ikke så noe hus i nærmeste fremtid[:o]
Tror nok ikke de sier mer enn du kan tåle, de har jo et ansvar og.
Synes han var dyktig jeg[:)] Han sa ikke noe som ikke stemte i forhold til hva jeg vet fra før.. Vanskelig å si hva fremtiden bringer[:D]

jeg er ikke blitt spådd av han, men fått lagt horoskop. fikk vite ting jeg egentlig ikke ville vite, så ikke mer spåing på meg .. [&o]

Jeg lurer på om vi "lever" etter det de forteller...at det på en måte påvirker sjebnen,liksom???

Mann har selvfølgelig ett ansvar som medium,trodde ikke de fortalte dårlige nyheter jeg...heldighvis har ikke jeg opplevd noe slik!!!

Mine erfaringer med slik spådom har bare vært positive,men det er lov å være skeptisk!!!

SuperSussi:
Du kan styre samtalen helt selv! Du spør etter det du lurer på, og de svarer på det. Hvis du ønsker en mer generell spåing, snakker de fritt, men skal ikke snakke om sykdom og død og sånt.

Jeg har også prøvd Phil, og kan føye meg inn i rekken av de som mener han er rask og rett på sak. Selv vet jeg ikke om det stemmer enda, men samtalen foregikk omtrent som det her, og tok 1,5 minutt (!!!):

"hei, jeg har et kjapt spørsmål til deg"
"kjør"
"jeg lurer på om du kan se når og om jeg vil bli gravid?"
"jeg ser en graviditet ganske snart"
"hvor snart?"
"ganske snart, helt sikker innen tre måneder"
"er du sikker?"
"ja. din mormor ble gravid fort, og din mor ble gravid fort, det kommer du også til å bli. dere har prøvd i tre måneder, stemmer det?"
"ja, omtrent"
"jeg ser en gutt ganske snart. har du mistet?"
"nei, det har jeg ikke"
"er han som skal bli far en del eldre enn deg?"
"nei, bare et par måneder"
"slapp av, du blir gravid med en gutt før mai"
"takk skal du ha"

Vi får se når jeg blir gravid. Jeg har altså ikke mistet, og sambo er jevngammel med meg, så det stemte ikke. Om damene i familien ble fort gravide, vet jeg ikke, så det kan jeg ikke si om stemmer eller ikke.

Veldig artig å lese om alle dere andre som har opplevd at det stemmer!!! Håper det stemmer at jeg blir gravid snart [:)] Men jeg tror nå det vil bli en jente [:D]

Back
Topp