Noen som er blitt spådd...

Dytter denne opp for deg jeg snuppa, så kanskje du får noen flere svar[:D]

Dette hørtes spennende ut, jeg har så mange ganger tenkt; enn om jeg prøver å ringe, bare en gang. Men har aldri klart å velge hvem jeg skal ringe. MEN om du får positiv test, da skal jeg jammen slå av en prat med denne mannen [:D]

ORIGINAL: ~September~

Høres bra ut, får prøve det! Eller kanskje jeg skal vente til du annonserer at du er gravid med tvillinger[:D]

Håper egentlig ikke på at det kommer tvillinger,men jeg kjenner jeg blir psykisk sliten av å prøve så lenge som vi har gjort!!!
Uansett så hadde det vært en glede å kunne annonsere at mann endelig har blitt gravid!!!

Spennende[:)]
Jeg har ringt han, synes han virka flink.
Spurte bare om han kunne lese meg, og han sa at han så jeg hadde hatt noen tøffe år bak meg. Så spurte han om jeg hadde gitt opp håpet på en baby. Jeg ble litt sjokka for hadde jo ikke spurt om det. Svarte ja, og da sa han at jeg ville bli gravid veldig snart og at denne gangen ville alt gå bra. Så sa han at det er tungt å miste så mange ganger, og at meg og sambo måtte ta mer vare på hverandre oppi alt dette.
Jeg hadde ikke nevnt hverken alle SA`ene, eller at vi sleit litt med enkelte ting pga det har vært et hardt år med mye sykdom og alle SA`ene.
Han sa også at sambo ville begynne i ny jobb i slutten av mars.
Da lo jeg, for sambo har vært sykemeldt lenge pga stor prolaps han fikk på jobb, og er sykemeldt enda.
Og han måtte jo jobba ut oppsigelsestia som er tre mnd før han kan begynne i ny jobb uansett.
Men tre dager etter jeg hadde prata med han, kom sambo hjem å spurte om hva jeg syntes om at han skulle begynne i ny jobb. Han hadde fått tilbud om en jobb han hadde kjempe lyst på, og den var bedre betalt, bare dagjobbing og mindre kjøring enn den andre. I tillegg er det mer variert arb og bedre for ryggen.
Han hadde ring å spurt den andre jobben ang oppsigelsestiden på tre mnd, og de sa han ikke trengte taoppsigelsestiden, siden det var en yrkesskade og de ikke kunne tilrettelegge så han kunne komme tilbake til jobben enda. Så da skal han begynne i ny jobb rett etter påske.
Syntes det var ganske scary, jeg..

ORIGINAL: Mammaen til Helen

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

spennende...![:)]

det syns jeg oxo, og håper virkelig for din del at han har rett[:D]

ÅÅÅÅÅh, det høres gøy ut, jeg vil også prøve!

ORIGINAL: ~fearless~

Spennende[:)]
Jeg har ringt han, synes han virka flink.
Spurte bare om han kunne lese meg, og han sa at han så jeg hadde hatt noen tøffe år bak meg. Så spurte han om jeg hadde gitt opp håpet på en baby. Jeg ble litt sjokka for hadde jo ikke spurt om det. Svarte ja, og da sa han at jeg ville bli gravid veldig snart og at denne gangen ville alt gå bra. Så sa han at det er tungt å miste så mange ganger, og at meg og sambo måtte ta mer vare på hverandre oppi alt dette.
Jeg hadde ikke nevnt hverken alle SA`ene, eller at vi sleit litt med enkelte ting pga det har vært et hardt år med mye sykdom og alle SA`ene.
Han sa også at sambo ville begynne i ny jobb i slutten av mars.
Da lo jeg, for sambo har vært sykemeldt lenge pga stor prolaps han fikk på jobb, og er sykemeldt enda.
Og han måtte jo jobba ut oppsigelsestia som er tre mnd før han kan begynne i ny jobb uansett.
Men tre dager etter jeg hadde prata med han, kom sambo hjem å spurte om hva jeg syntes om at han skulle begynne i ny jobb. Han hadde fått tilbud om en jobb han hadde kjempe lyst på, og den var bedre betalt, bare dagjobbing og mindre kjøring enn den andre. I tillegg er det mer variert arb og bedre for ryggen.
Han hadde ring å spurt den andre jobben ang oppsigelsestiden på tre mnd, og de sa han ikke trengte taoppsigelsestiden, siden det var en yrkesskade og de ikke kunne tilrettelegge så han kunne komme tilbake til jobben enda. Så da skal han begynne i ny jobb rett etter påske.
Syntes det var ganske scary, jeg..

Ååå...så bra at mannen din er klar for å begynne i jobb igjen,da!!!
Tusen takk for din historie...gleder hjertet mitt at det Phil sa...faktisk stemte!!!
Jeg er fryktelig spent på testing rundt påsketider!!!

ORIGINAL: Emmas mamma!

Dette hørtes spennende ut, jeg har så mange ganger tenkt; enn om jeg prøver å ringe, bare en gang. Men har aldri klart å velge hvem jeg skal ringe. MEN om du får positiv test, da skal jeg jammen slå av en prat med denne mannen [:D]

Ja,det er fryktelig spennende!!!
Du får holde deg oppdatert...så skal jeg rope ut om det blir en positiv test etterhvert!!!

ORIGINAL: Oda sin mamma

Dytter denne opp for deg jeg snuppa, så kanskje du får noen flere svar[:D]

Tusen takk,vennen!
Morsomt å høre om andres erfaringer med Phil!!!

Jeg får dytte litt selv også...noen som er like nysgjerrig som meg og blir med på dyttingen???

Kan vi snakke norsk ti lhan??
Han har jo bod her siden 84 [8D]

Jeg klarer ikke å snakke engelsk når det er sånne ting får hjert teppe me norsk da he he he.

ORIGINAL: Linni

Jeg klarer ikke å snakke engelsk når det er sånne ting får hjert teppe me norsk da he he he.

Nei,han ville ikke det da jeg spurte!!!

Kom igjen,da...dette går kjempefint!!!
Backer opp deg jeg!!!

ORIGINAL: Bare en til?

Nei,han ville ikke det da jeg spurte!!!

Kom igjen,da...dette går kjempefint!!!
Backer opp deg jeg!!!

Nei jeg klarer det ikke. Var som bare det at han ikke kunne la meg snakke norsk og han selv engelsk [>:][;)]
Men er inne på en side er det noen som har prøvd noen her??

http://spasiden.no/

Da ringte jeg en som heter Kent

Og ja han hadde mye rett [:D]

Spurte om han såg graviditet på meg og ja det gjorde han og jeg hadde 2 barn fra før.
Stemmer jo det.

Spurte om nakken og da sa han jeg hadde ikke bare vont i nakken men skuldrene og bak i skyderplatene og det stemmer og.
Kom ikke av skade men stress og det setemmer og pga alt me Ole Martin og løft.

Sa legen lurte på om det var nærver i klem men han trodde ikke det men me trening og øvelser ville det bli bedre og fysioen har sakkt me ca 20 ganger hos han pluss å trene masse selv vil jeg nok bli bedre.
Så ja det stemte og [:D]

Og han snakker NORSK he he he [:D]

Da ringte jeg en som heter Kent

Og ja han hadde mye rett [:D]

Spurte om han såg graviditet på meg og ja det gjorde han og jeg hadde 2 barn fra før.
Stemmer jo det.

Spurte om nakken og da sa han jeg hadde ikke bare vont i nakken men skuldrene og bak i skyderplatene og det stemmer og.
Kom ikke av skade men stress og det setemmer og pga alt me Ole Martin og løft.

Sa legen lurte på om det var nærver i klem men han trodde ikke det men me trening og øvelser ville det bli bedre og fysioen har sakkt me ca 20 ganger hos han pluss å trene masse selv vil jeg nok bli bedre.
Så ja det stemte og [:D]

Og han snakker NORSK he he he [:D]

Hehehe...så flott!!!
Gratulerer for at du turte,Linni!!! 

blir spennende å høre om d stemmer:)

ORIGINAL: rockmybaby

blir spennende å høre om d stemmer:)

Ja,jeg er like spent jeg...vet ikke helt verken hva jeg tenker eller føler,men at det kommer to tror jeg ikke mye på!!!
Jeg blir litt sånn som han sa:"hvorfor skal det funke denne gangen liksom"???
Vi har jo ikke gjort noe annerledes denne gangen!!!

Jeg ringte nett, det må jeg si... Traff nok veldig bra, måtte faktisk felle en tåre under samtalen for noe han sa... [:)]
Så er jeg spent på om resten kommer til å hende som han sa!

Jeg ringte nett, det må jeg si... Traff nok veldig bra, måtte faktisk felle en tåre under samtalen for noe han sa... [:)]

Ååå...så spesielt...vil du dele med oss...ikke det du gråt for da,men andre ting han sa om fremtiden???

ORIGINAL: Bare en til?

Ååå...så spesielt...vil du dele med oss...ikke det du gråt for da,men andre ting han sa om fremtiden???

Han sa litt om kjærlighetslivet mitt f.eks.. Det er en fra fortiden som er på vei inn i livet mitt igjen. Så lurte jeg på om det var i nærmeste fremtid[8D] Så spurte han om jeg tekstet med noen akkurat nå, da svarte jeg at det var ihvertfall ingen jeg ville tilbringe resten av livet mitt med, da lo han litt[:D] Så vi får se[;)]

Back
Topp