T Thisisme88 Betatt av forumet 28 Jul 2014 #21 Min lege anbefalte den også. Han sa det var det førstr dem anbefalte siden den var uten resept. Sent from my iPhone using BV Forum
Min lege anbefalte den også. Han sa det var det førstr dem anbefalte siden den var uten resept. Sent from my iPhone using BV Forum
Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Septembergull'17 28 Jul 2014 #22 Thisisme88 skrev: Min lege anbefalte den også. Han sa det var det førstr dem anbefalte siden den var uten resept. Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Godt å høre det er flere leger som anbefaler den. Har jo tatt den mange ganger nå! ♡02.03.2015♡
Thisisme88 skrev: Min lege anbefalte den også. Han sa det var det førstr dem anbefalte siden den var uten resept. Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Godt å høre det er flere leger som anbefaler den. Har jo tatt den mange ganger nå! ♡02.03.2015♡
T Thisisme88 Betatt av forumet 28 Jul 2014 #23 Mars2015 skrev: Godt å høre det er flere leger som anbefaler den. Har jo tatt den mange ganger nå! ♡02.03.2015♡ Klikk for å utvide … Jeg et nå på jobb , har akkurat tatt en så får vi se om jeg blir bedre. Sent from my iPhone using BV Forum
Mars2015 skrev: Godt å høre det er flere leger som anbefaler den. Har jo tatt den mange ganger nå! ♡02.03.2015♡ Klikk for å utvide … Jeg et nå på jobb , har akkurat tatt en så får vi se om jeg blir bedre. Sent from my iPhone using BV Forum