Noen som bor på 50kvm med barn?

gizmo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hvordan er det? Er det VELDIG lite eller går det greit?

Vil gjerne kjøpe egen leilighet, men i første omgang så har vi ikke mulighet til noe voldsomme greier.. Men vil så gjerne ha vårt eget og komme oss inn på markedet[:D]

Vi bor på en 60kvm.. med 1 barn og 1 hund..
Og jeg blir gærn av å bo så trangt.. ! Lengter så om noe større.

ORIGINAL: *Queen*

Er det jeg er redd for.. At det blir for trangt[&:]
Bah.. Ikke lett dette her gitt..

Vi bodde en liten periode på 43kvm.. Holdt på å bli gaaal! (A var bare 4-6 mnd på den tiden)

Tja.. vil ikke være negativ, men det var helt forjævlig.. [8D]

ORIGINAL: ••gizmo••

ORIGINAL: *Queen*

Er det jeg er redd for.. At det blir for trangt[&:]
Bah.. Ikke lett dette her gitt..

Kan jo hende at dere takler det bedre en oss.. Men er er alt av skap og bod fylt opp for det er rett å slett ikke plass til alt utstyr til både barn og oss.. :(

Filler´n...[8D] Hadde håpet alle skulle si at det går sååå bra[8D][8D]

Hehe.. Neeei, får vel bare vente litt å heller se etter noe annet når vi har mer muliget..
Er sååå lei av å leie.. Blææææ...

vi bodde på 45 kvm når Ada kom til og til hun var 3 mnd.. en grunn til vi flyttet for å si det slik!!!

Vi bor 2 voksne og 1 barn på 60 kvm nå, og synes det er supert! :) Her er det veldig god planløsning, så merker ikke noe til at det er "lite".

Har nr. 2 på vei nå, og skal flytte til sommeren. Da flytter vi til 60 kvm, men da får vi to soverom, så stue og kjøkken blir mindre. Tror det kommer til å gå fint det også, for da kan ungene leke mer på rommet istedet :)

ORIGINAL: lillebebis

Vi bor 2 voksne og 1 barn på 60 kvm nå, og synes det er supert! :) Her er det veldig god planløsning, så merker ikke noe til at det er "lite".

Har nr. 2 på vei nå, og skal flytte til sommeren. Da flytter vi til 60 kvm, men da får vi to soverom, så stue og kjøkken blir mindre. Tror det kommer til å gå fint det også, for da kan ungene leke mer på rommet istedet :)

Kommer vel ann på planløsning selvfølgelig.. Vi bodde på 50 kvm tidligere, men det må ha vært norges mest elendige planløsning[:'(]

Vi bor på 56 kvm. Det går egentlig helt greit, men savner et soverom til.. Så ville ikke bodd på så liten leillighet med to soverom, for det hadde tatt mye plass. Merker jo at vi har lyst på større, men mest sannsynlig må vi bo slik et år til.

ORIGINAL: **kathrine**

vi bor på 50 kvadrat, og det går veldig greit. Vi er 2 voksne og 3 barn.[:D]

Du skulle hatt premie! [:)]

ORIGINAL: **kathrine**

vi bor på 50 kvadrat, og det går veldig greit. Vi er 2 voksne og 3 barn.[:D]

Oi, det er bra da.. Da er dere jo 2 mer enn vi kommer til å være.. [:D]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Samme her!! Jeg skal heller leie enn å kjøpe noe så lite...

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Samme her!! Jeg skal heller leie enn å kjøpe noe så lite...

Det er så lite å leie dit vi skal flytte og.. Det er så duuumt.. Nei, tror jeg bare setter opp en lavvo jeg[8D]

Bodde på 45kvm frem til min sønn var ca 8 mnd. Da var det bare jeg og min sønn som bodde der, men det var utrolig lite. Vanvittig dårlig planløsning også da, så det kan kanskje ha litt å si. Mørk kjeller og lavt under taket, så det virka kanskje mindre enn det faktisk var. 

Jeg bor på 50 kvm med bare ett soverom. Nå er det bare sønnen min og jeg som bor her, men jeg synes det er litt liten plass da vi bare har ett soverom og det blir liten plass til å oppbevare ting. Derfor er jeg nå på utkikk etter leilighet med ett soverom til :)

Bor på 55 med 2 barn.Klart jeg skulle gjerne hatt  større plass,men det går greit[:)]

Back
Topp