Noen som bor i Lyngdal/Farsund området her inne?

Da var endelig lille gutt kommet til verden :) og vi har etterhvert kommet oss hjem fra sykehuset. Så etterhvert er vi klare for og få til et treff. Må bare komme meg opp på beina igjen :) Så om noen uker er jeg klar!

Såå gøy!! gratulere tussi85! Så utrolig gøy å høre! :-) Hadde vært koselig med et treff i nærmeste fremtid.. Er gjerne med på et treff jeg også, så bare å si fra! :-D
Håper alt går med dere :-)

Jeg er fra Lyngdal:) Har to små på 10mnd og 24mnd, og en spire i magen:)

Gratulerer med "en spire i magen" SuperVilje :-) Så gøy da, er en spennende tid.. Hadde jo vært gøy å fått til et treff, en gang det kunne passet for alle. Så kunne jo de som ville ha kommet :-)

Bare å si i fra. er med på treff vi å :)

For de som har lyst så kunne vi kanskje fått til noe til uka igjen. :-)
itilfelle kunne vi kanskje prøvd tirsdag, onsdag eller torsdag, hvis noen har lyst så er det jo bare å si fra? Kanskje vi kan få til noe :-)

Om det er på dagen kan jeg alle dager. mini er i bhg tirsdag og onsdag da jeg jobber kveld de dagene. Og så har vi alle fri på torsdag

Vi kunne gjerne tatt det på torsdagen på dagen? :-) Så hvis det passer er værtfall jeg veldig med på det :-)

Gratulerer så mye! Beklager sent svar. har vært bortreist og ikke fått sjekket BV før nå =)
Nyt denne første tiden. den går så utrolig fort! Sanvner den masse jeg.
Gi en lyd når du er klar for å treffes =)

Herregud dette forumet er jo fucka! fikk ikke med meg den lange samtalen etter tussi85 skrev hun hadde født!
Men ja så sant vi er friske og i god form er vi klare på torsdag om dere fortsatt er interesserte?

Hei hei :)
Har dere fått til noe treff?
Har vært stille fra oss en stund, men nå har vi kommet inn i hverdagen :)
Noen som har lyst og treffes neste fredag?

Nei har ikke fått til noe enda.
Jeg skal ha barseltreff enste fredag. men uka etter er jeg helt ledig så vidt jeg vet =)

Så vidt jeg vet, er jeg ledig begge de dagene =)

Er gjerne med vi også. Hvis det går bra :) Tenkte dere itilfelle 18 eller 19 februar da eller?

skal vi ta det den 19 da? hvor bor du bebiii?? :) jeg er med hvor som helst. noen forslag om hvor vi skal treffes???

skal vi ta det den 19 da? hvor bor du bebiii?? :) jeg er med hvor som helst. noen forslag om hvor vi skal treffes???
Tirsdag 19 passer fint for meg :-) Hadde vært hyggelig å truffes, jeg holder til i mandalsområdet.Så vet ikke om vi skal treffes i området her, eller om dere vil treffes ett annet sted, forslag? :-)

19 er fin =)
Satser på at bilen er i orden igjen til da.
Den ville SELVFØLGELIG ikke starte i dag =/

Jeg skal til Kristiansand etterpå :) Så for meg er det akk det samme hvor vi treffes.
Mandal eller Lyngdal er det samme for meg. Vi kan jo kanskje bytte litt på det om vi treffes flere ganger :)
Så dere kan egentlig bestemme dere.
Hva med klokken 12, et eller anna sted?
Kanskje det hadde vært lurt med nummerene til hverandre, i tilfelle det skulle dukke opp noe.
Så er det ingen som plutselig står der alene :)

Back
Topp