Noen som bor i Lyngdal/Farsund området her inne?

onsdagen går :)

Ja, men da kunne mi jo sagt den onsdagen 23 januar? Så kan jo sikkert de som vil her i samtalen møte opp :) Foresten hadde kanskje vært litt greit for meg å hatt en måte å kontakte deg på i tilfelle noe skulle oppstå. Vet ikke om du har no mobilnr eller no. Hvis ikke du vil sende det har du kanskje bar en mail eller no, og bare sende der hvis ikke du vil oppgi det her :)

Prøvd åpen barnehage?? I frikirken i Lyngdal. De har åpent mandag,tirsdag og torsdag fra 9-14,30. Der møter en maaange koslige damer. Kan anbefales. Dpiller ikke no rolle hvor gamle barna er. Noen er der kun for å komme seg ut å prate med voksne i samme situasjon som en selv. Vi går der på torsdagene. Er kjempe koselig :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

• Liker
Reactions: Jmd
Venninna mi ligger å føder nå =D så blir nok at jeg må reise tidligere til sandnes for å besøke henne.
Kan vi ikke ta det uka etter?
Sorry for så mye frem og tilbake, har veldig lyst å treffe dere, men nå ble d plutselig så mye her.

Nei har ikke vært der olech. Er litt ubekvem med å bare stille opp uten å kjenne noen fra før.
skal på barseltreff neste fredag, og da er d kansje noen som går der jeg kan møte

Nå ser det ut som at jeg reiser til sandnes neste uke for å besøke venninna mi, så 23 januar passer =)
Er du fremdeles game bebii?? =)

tussi85 har d skjedd noe? =D

Koslig å bli kjent da. Har en gutt på snart 2 år som elsker å være der. Så si fra en gang du kan så kan vi kanskje møtest der :)

Gjerne det Olech =) Bare å hyle ut når du skal =)
Er hjemme fra torsdag til onsdag uka etter.

Hei :-) Og beklager sent svar her, har vært uten Internett en liten periode. Vi kunne jo godt bare ha møttes i åpen barnehage i lyngdal hvis det passet bedre. :-) Kanskje litt mer praktisk også :-) Vet ikke hva du mener? :-)

samme for meg :) vet ikke hvor den kirka ligger men kan jo evt møtes et sted og så gå dit sammen?

Det kan vi også jmd :-)
Olech er ikke frikirka i sentrum? (Med en interiør butikk) Eller tar jeg helt feil. :-)

Jo den ligger rett der med rådhuset og den store parkeringa. Lett å finne når du finner parkeringa, å så ligger intriørbutikken rett ved siden av med en kosmetikkforetning å.

Ja d hadde vært koselig :D

Hadde vært veldig koselig.. Så der kan vi jo prøve å få til ett treff en gang. :-)

• Liker
jeg kan 21 og 22 januar om dere er interesserte?

Jeg er med så fort lillegutt kommer te verden og vi kommer oss litt inn i rutinene :)
Han drøyer og drøyer og venter på bedre tider, kanskje varmegrader og litt vår.

Seriøst, ta deg en sengevals! D funka for meg! 2 timer etter så kom uregelmessige rier, så 3 timer etter d gikk vannet, og 19 timer senere hadde jeg en baby oppå magen isteden for inni =D

Passer desverre litt dårlig for meg til uke.. Litt mye som skjer fortiden, også har jeg vært syk noen dager. Så føler kanskje jeg bør komme meg litt. Ikke meningen altså :/ Hm.. Kan jo gjerne ta ett treff når tussi85 også føle seg klar for det, hvis dere vil det?
Kan være det blir litt mildere også da ja :-) Vet ikke hva dere mener?
Lykke til tussi85 med fødselen. Så får du si fra når det har skjedd noe ;-)

• Liker
Helt greit =) Bare hyl ut når dere er klare =)

Det er greit :-) Tussi85 får si fra når hun føler seg klar til treff :-) Så henger vi oss på, blir koselig :-)

• Liker
Da var endelig lille gutt kommet til verden :) og vi har etterhvert kommet oss hjem fra sykehuset. Så etterhvert er vi klare for og få til et treff. Må bare komme meg opp på beina igjen :) Så om noen uker er jeg klar!

Back
Topp