Noen som bor i Lyngdal/Farsund området her inne?

Jmd

Glad i forumet
Hei Jenter!

Jeg er på jakt etter andre småbarnsmødre/gravide i Lyngdal/Farsund området.
Vi flyttet hit i sommer men pga tøft svangerskap har det blitt lite sosialisering, og har ikke blitt kjent med noen her enda. =/
Har du/dere lyst å bli kjent med meg og min lille datter, er det bare å hyle ut =)

hei :)
Jeg bor en halvtime utenfor Lyngdal og venter en liten gutt, de nærmeste dagene.
Gammel er du og hva driver du med? :)
Hadde vært moro og bli kjent med nye folk, da jeg har flyttet hit for ikke så lenge siden.

• Liker
Reactions: Jmd
Sniker litt fra august13. Bor i Lyngdal selv. bodd her i tre år nå.

• Liker
Moro med flere småbarns mødre i området.
Hadde vært moro og bli kjent og kanskje ta en cafe tur eller noe :)

• Liker
Åååååå!!!!! ENDELIG! Dere vet ikke hvor lenge jeg har lett etter andre jenter i samme situasjon her!

Jeg er 26 år og har en datter på snart 10 uker =)
Vi bor på et småbruk på Bjørnestad i Farsund.
Er veldig sosial og savner sårt noen å gå på kafe med o.l.
Hva driver dere med da? Bare å hyle ut om dere vil treffes =D

Hei! :-)
Jeg bor også en halvtimestid unna Lyngdal, så ingen problem for meg heller å møttes! Har selv en liten gutt som ble født i desember :-) Så hadde vært kjempe koselig å truffet flere småbarnsmødre i nærområdet :-) Så hyl gjerne ut om dere skal ha ett treff :-)

• Liker
Jeg er klar som et egg jeg =D
savner å ha venninner å finne på ting med. begynner å bli trist å gå samme rundten i lyngdal på shopping. =(

Hadde jo vært kjempe hyggelig med et treff med de små.. Så er gjerne med jeg.. Bare og si fra :-)

har du kommet godt i gang med rutiner og slikt? Er du klar for å treffes?
Vi er veldig klare =) står vel helst på dere, når d passer. passer så og si når som helst for oss :)

Hei hei :) Så moro at det rører seg flere småbarns mødre i området her.
Jeg er 27 år og bosatt 20 minutter fra Flekkefjord.
Så Lyngdal er ikke så langt unna.
Og er mer en gjerne med på Cafe/trilletur etterhvert.
Hadde termin i går, så knøttet melder vel sin ankomst de nærmeste ukene.
Så etter det er jeg mer enn klar :)
Flytta hertil fra Kristiansand for ca et halvt år siden, så er moro med nye bekjenskap :)

Så gøy, ja i forhold til rutiner osv så kan jeg veldig godt ta ett treff en dag. Så det burde gå bra :-) Vet ikke om du tenker å treffes på en cafe, trilletur eller noe annet?
Evt. kanskje vi kunne fått til noe neste uke. Men er akkruat det samme for meg :-) Vi kan gjerne vente til tussi85 også er klar. Akkruat det samme for meg hva som er greiest! :-) Foresten så gøy at babyen snart kommer tussi85! Du må ha lykke til! :-)
Blir hyggelig å få til ett treff.

Jeg er annig på å treffe andre asap, så kan godt ta et treff neste uke =)
Cafe hadde vært koselig =)

Masse lykke til med fødselen Tussi85! Det er en så fantastisk opplevelse! Håper du får en bra fødsel =)

Kan gjerne neste uke, men fant just ut at jeg faktisk også kan nå på onsdag 9 januar, så hvis ikke det kom for brått på så hadde det vært mulig. Så bare å si hva som funker best, cafe høres koselig ut :-)

Vi er klar! Onsdag er fin! dagtid da eller? Hvor vil du treffes?

Så bra da! På dagtid er veldig greit. Kunne vi kanskje ha sagt i 12 tiden? Håper det ikke blir for tidlig da :P Hm.. Vet ikke hvor som er greiest, men for noen år tilbake var jeg på "Lyngdal inn" med senteret der (ved siden av bensinstasjonen) Vet ikke om det er det det heter engang og om det eksisterer. Men tror du det hadde gått? :) Bare si fra om du vet noe bedre plass. For har somsagt ikke vært der på mange år :P

Vi kan godt ta Lyngdal inn som første møtested =)
Men jeg kom på at bilen skal inn på service i morgen tidlig >.<
Skal levere den i kveld, og vet ikke når den er ferdig, så jeg tror det blir å sikte litt høyt på kl 12 i morgen =(
Kan vi ta det neste uke? Jeg er ledig hele uken =)

Evt senere på dagen i morgen går kansje. =)
Antar bilen er ferdig til senest kl.4.
Eller hva syns du?

Det er litt vanskelig for meg å fa det til akkurat i morgen etter kl.4 :( Men hadde det vært mulig å prøvd å få det til i uke 4 en gang? Beklager at det er ei lita stund til, men hadde igrunnen passa litt bedre :-)
Noe må vi hvertfall få til :-D

midten av uke 4 skal jeg til sandnes og så til os på bursdagsfest. så i begynnelsen av uka går om d passer for deg?

Jeg skjønner! :-) Huff akkurat begynnelsen av uka jeg var litt opptatt. Igrunnen opptatt mandagen og tirsdagen i uke 4. De andre dagene hadde vært litt bedre, men da skulle du bort, så det forstår jeg :-) Så er jo ikke noe å gjøre med det. Men hm.. Hva med uka etter da? :-P begynner å bli litt langt frem i tid da,men må bare høre? :-)

Back
Topp