Noen som ble gravide etter angrepille?

Superprodusent

Glad i forumet
Tok angrepille for 1,5 mnder siden og fikk en blødning som minnet om mensen. Har fortsatt ikke fått mensen og er kvalm osv. Noen som har blitt gravid på tross av blødning etter angrepille?

Fikk ingen blødning, men ble gravid til tross for angrepille.

Huff, må kanskje kjøpe en test. Men guuuud, jeg håper den er negativ:( Hadde ganske stor blødning i en ukes tid, men man vet vel aldri.

Det er vanlig å få en blødning, så det trenger ikke bety at du er gravid. Men jeg fikk en liten blødning, bare litt og bare én dag, men jeg ble altså gravid på angrepillen..

Ja det har jeg blitt en gang for mange år siden. Husker ikke om jeg hadde no blødning...

Nei, jeg tenkte mer at sannsynligheten for at jeg er gravid kanskje er ekstra liten siden jeg blødde. Tok vel tabletten rundt den 18. August. Tok en test nå, ikke morgenurin, som var negativ. Håper den fortsetter å være det. Men skulle jo egentlig hatt mensen til nå, og jeg er fryktelig kvalm for tiden. Men testen hadde jo vært positiv nå, selv om det ikke et på morgenurin?

Det kan jo høres ut som kroppen har kommet litt i ulage etter angrepillen. Testen skulle nok slått ut nå ja :)

Nei, jeg tenkte mer at sannsynligheten for at jeg er gravid kanskje er ekstra liten siden jeg blødde. Tok vel tabletten rundt den 18. August. Tok en test nå, ikke morgenurin, som var negativ. Håper den fortsetter å være det. Men skulle jo egentlig hatt mensen til nå, og jeg er fryktelig kvalm for tiden. Men testen hadde jo vært positiv nå, selv om det ikke et på morgenurin?
Ville tatt med morgenurin, ut ifra hvilken angrepille du tok er det ulik mekanisme, men med den "gamle" hindrer den eggløsning, så hvis du hadde eggløsning før du tok den så vil den ikke ha virkning.
Hcg kan utvikle seg sakte eller graviditetstesten kan være ødelagt, ville ventet noen dager da siden den var negativ idag

Ja, kjøpte en to-pakning, så tenkte å ta en på morgenurin om noen dager. Kan jo hende kroppen er i ulage, at jeg bare må vente litt. Har ikke tatt angrepille siden jeg var 16, så er ikke kjent med hvordan min kropp reagerer:)

Tok angrepille en gang (uten å bli gravid ), og mensenen min ble forsinka med over ei uke. Kom helt ute av takt.

Blir ikke helt det samme, men jeg ble gravid på prevensjon, og hadde lignende blødning som du beskriver..

Ja, må vel bare vente og se. Noen ganger føler jeg meg gravid i forhold til at livmora føøøles mer avgrenset hvis dere skjønner. Og kvalmen har fortsatt idag:/ tror jo egentlig ikke at jeg er det, men det skal ikke forundre meg. To av mine kom på første pp og fjerdemann var EN gang i høyet-,-

Ja, må vel bare vente og se. Noen ganger føler jeg meg gravid i forhold til at livmora føøøles mer avgrenset hvis dere skjønner. Og kvalmen har fortsatt idag:/ tror jo egentlig ikke at jeg er det, men det skal ikke forundre meg. To av mine kom på første pp og fjerdemann var EN gang i høyet-,-

Jøss. Du er veldig fruktbar. Må få deg stav eller spiral :p Du er ikke gravid hvis testen ikke slår ut nå. Det hadde den gjort uansett når på døgnet hvis du hadde sex i august :)

Ja, jeg er ekstremt fruktbar. Det verste er at jeg har pcos så legene hver gang vært helt overveldet over det ene "miraklet" etter det andre. Hehe:p nei, da satser jeg på at jeg bare er sliten eller noe og at kvalmen gir seg! Ja, og at TR kommer;)

Ja, så hør her. Idag tok jeg en test på morgenurin, og etter ti min kan jeg skimte en skyggestrek. Wtf?? Går jo ikke an at den skal være så svak etter så lang tid?? Flere som har fått skyggestrek på clearblue uten å være gravid??

Back
Topp