Superprodusent
Glad i forumet
Tok angrepille for 1,5 mnder siden og fikk en blødning som minnet om mensen. Har fortsatt ikke fått mensen og er kvalm osv. Noen som har blitt gravid på tross av blødning etter angrepille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ingen blødning, men ble gravid til tross for angrepille.
Ville tatt med morgenurin, ut ifra hvilken angrepille du tok er det ulik mekanisme, men med den "gamle" hindrer den eggløsning, så hvis du hadde eggløsning før du tok den så vil den ikke ha virkning.Nei, jeg tenkte mer at sannsynligheten for at jeg er gravid kanskje er ekstra liten siden jeg blødde. Tok vel tabletten rundt den 18. August. Tok en test nå, ikke morgenurin, som var negativ. Håper den fortsetter å være det. Men skulle jo egentlig hatt mensen til nå, og jeg er fryktelig kvalm for tiden. Men testen hadde jo vært positiv nå, selv om det ikke et på morgenurin?
Ja, må vel bare vente og se. Noen ganger føler jeg meg gravid i forhold til at livmora føøøles mer avgrenset hvis dere skjønner. Og kvalmen har fortsatt idag:/ tror jo egentlig ikke at jeg er det, men det skal ikke forundre meg. To av mine kom på første pp og fjerdemann var EN gang i høyet-,-
Kanskje du har blitt gravid seinere?Ja, så hør her. Idag tok jeg en test på morgenurin, og etter ti min kan jeg skimte en skyggestrek. Wtf?? Går jo ikke an at den skal være så svak etter så lang tid?? Flere som har fått skyggestrek på clearblue uten å være gravid??