noen som angrer?

Er 19 å har en liten gutt.. angrer ikke ![:)]

Ville kasnkje bodd sammen en stund før dere planlegger barn.. [:)]

jeg har nettopp fått baby og er 19 år..syns ikke det ødelegger for noe jeg..freste nok fra meg da jeg var fjortiss...syns ikke det er så gøy å gå ut lenger så det gjør meg ingenting å være hjemme med snuppa[;)]

fikk den første like før jeg fylte 17. og nå er jeg 22 og har 3 barn. angrer ikke i det hele tatt! på fylla er jeg aldri da jeg ikke drikker alkohol pga har foreldre som er alkoholikere/narkoman.

var 21 og aldri angra[:)]

ORIGINAL: Puffen

Jeg er glad jeg ventet.

Jeg fikk studert og opplevd alt det innebærer av fester, studentpolitikk og lignende. Jeg fikk reist en del og gjøre mange uansvarlige ting. [:D][:D]

Jeg hadde en skikkelig utdannelse, oppsparte penger, leilighet og bra jobb. Og det har jeg vært glad for. Særlig når jeg leser her inne hvordan mange sliter økonomisk.

Jeg føler også jeg har utviklet meg som person fra jeg var 20 år. Jeg vet også at han jeg var sammen med da ikke hadde vært den rette for meg nå.

Så jeg er glad jeg har ventet!!!

Jeg er veldig enig med denne! Jeg var 26 da jeg fikk vårt barn. Da eide vi leilighet, begge hadde fast jobb og høyere utdanning. altså helt grei lønn på begge to. I tillegg var jeg gift og i et stabilt forhold. Tror det oppleves som "irriterende" eller "latterlig" når de som er eldre enn deg virker belærende osv, men tror de fleste på rundt 30 føler at de har utviklet seg en del fra de var 20...

Klart man kan feste og ha det gøy selv om man er foreldre, men man kan helt klart være mye mer "uansvarlig" med god samvittighet hvis man ikke er foreldre.

Fikk eldstegutten min da jeg var 23, ikke angra et sekund. [;)]

er 19. angrer ikke [:)] har verdens beste mann og unge [;)]
har aldri vært noen party-every-weekend person akkurat, så savner ikke det heller..

har ikke vært mamma så lenge da..

Back
Topp