noen som angrer?

x1xtrangtanga

Glad i forumet
jeg er snart 20 og typen er 21 vi flytter sammen nå på onsdag[:)]
har kjempe lyst på en liten unge. er mange som sier at det vil ødlegge hele ungdomstiden og masse slik, hvordan føler dere det noe dere har angret på å hvor gammle var dere når dere fikk deres første??

Var 25 når jegfikk min første, og ALDRI angra et sekundel

var 21 da Elias ble født, og har aldri angret i det hele tatt. Kunne ikke fallt meg inn[:)]

Har aldri angra på at jeg fikk min lille skatt nei =)
Men det smarteste hadde nok vert å venta noen år,ser jo nå i ettertid at fyren jeg fikk han sammen med var totalt feil..
Men angrer IKKE på småen nei,overhodet ikke =)

jeg var 34 og aldri angret et sekund selv om jeg skulle øsnke meg mer overskudd[:)]

jeg var 17 da jeg fikk jenten min.. Angrer ikke på henne, men angrer på faren..
Har festet og sånn i masse vis.. sjeldent jeg egentlig har gått glipp av noe.
Men har værdens snilleste mamma da [:D]

Eneste jeg savnet siden jeg var så ung- var at vennene mine festet torsdag til søndag og jeg mistet MASSE kontakt med de siden ikke helt skjønte at jeg ikke bare kunne stikke spontant.
Ting må planlegges i goo tid som oftest.
Ingen av de hadde barn så de skjønte ikke ansvaret jeg hadde..

ORIGINAL: snart mamma?

jeg er snart 20 og typen er 21 vi flytter sammen nå på onsdag[:)]
har kjempe lyst på en liten unge. er mange som sier at det vil ødlegge hele ungdomstiden og masse slik, hvordan føler dere det noe dere har angret på å hvor gammle var dere når dere fikk deres første??

Vi var over 30 begge to.

Jeg er glad jeg ventet.

Jeg fikk studert og opplevd alt det innebærer av fester, studentpolitikk og lignende. Jeg fikk reist en del og gjøre mange uansvarlige ting. [:D][:D]

Jeg hadde en skikkelig utdannelse, oppsparte penger, leilighet og bra jobb. Og det har jeg vært glad for. Særlig når jeg leser her inne hvordan mange sliter økonomisk.

Jeg føler også jeg har utviklet meg som person fra jeg var 20 år. Jeg vet også at han jeg var sammen med da ikke hadde vært den rette for meg nå.

Så jeg er glad jeg har ventet!!!

Ble gravid da jeg var 19, og er 20 nå.. Angrer ikke et lite sekund engang[:)]

Jeg ble 20 femten dager etter at snuppa kom. Hun var planlagt, og jeg angrer ikke i det hele tatt. [:)] Det eneste som er kjedelig er at jeg (nesten) ikke kjenner noen på min alder som jeg kan trille med og sånn, hehe. Ellers; DET BESTE SOM HAR SKJEDD. [:)][:)]

jeg var 20 (fyllte 21 mnd etter) når snuppa ble født!

AAALDRI angra ett sekund!! beste som har hendt meg i verden[:)]

Tror nok ingen angrer når barna er kommet! Men skjønner tankegangen din...
Ta dere god tid, det er jo ingenting som haster. Men er dere klar så kjør på! [;)]

Jeg ble gravid som 17åring, ikke ideelt med tanke på utdanning, hus o.l. måtte fixes etter at hun var komt til. Det ble lange dager hos dagmammaen for henne, og økonomien var ikke god.
Men det gikk jo bra da...og har aldri angret nei! [:D] Og aldri savnet noe ungdomstid!

vi var 22 år når jenta vår ble født og har ikke angret på at vi fikk barn, [;)] men da har vi jo vært sammen i mange år før det og så gifta vi oss ... ferdig med utdannelse, kjøpt leilighet osv også da så det passet å få barn da[;)]

Jeg var 20 og ønsket meg veldig barn, men jeg ser i ettertid at jeg kunne ha sett an barnefaren litt ;-)
Angrer selvsagt ikke allikevel!

ORIGINAL: Chill27

Tror nok ingen angrer når barna er kommet! Men skjønner tankegangen din...
Ta dere god tid, det er jo ingenting som haster. Men er dere klar så kjør på! [;)]

Jeg ble gravid som 17åring, ikke ideelt med tanke på utdanning, hus o.l. måtte fixes etter at hun var komt til. Det ble lange dager hos dagmammaen for henne, og økonomien var ikke god.
Men det gikk jo bra da...og har aldri angret nei! [:D] Og aldri savnet noe ungdomstid!

ei veninna mi he en unge og hø er ute hele tida og gir an te mora hele tia, sier ho er lei seg og slik for at mora ska kunne ta ungen og ho kan gå ut på byen og feste. er jo sikkert noen som har en trang til og gå ut etter og ikke kunne gjort dt på 9månder men ser lissom ikke helt vitsen i det så håper bare ikke jeg blir slik, vet at jeg ikke er noe drikke person nå drikker max 1 gang i månden kansje ikke dt en gang og vil jo ta meg av ungen min selv og ikke ende opp slik som ei jeg gikk i klasse me når de sa te ungen ho sin at ho måte gå te mamma så gikk ho te bestemora lissom

men vil så grejne ha unge så tror nokk ikke dt ska være noe problem[:)]

ORIGINAL: Lule

Ble gravid da jeg var 19, og er 20 nå.. Angrer ikke et lite sekund engang[:)]
sign!

gravid når jeg var 17år. fikk gutten når jeg var18år.
Er nå 19, er 20 når jenta vår kommer[;)]
angrer IKKE et sekund[;)][;)]
Førstemann var forrresten planlagt.
Jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe! heller fått mer med meg[;)][;)]

så peis på[;)][;)]
Heller nå enn om 10 år[;)][;)]

...og hva er det egentlig og gå glipp av i "ungdomstiden"?....[8|][8|]
Misunner IKKE mine "venninner" som går på fylla hver helg..
Eller resier hit og dit for og "finne seg selv" og oppleve verden før de slår seg til ro...[8|][8|][&:]

er helt enig me dg er ikke noe spess i ungdomstiden er ikke noe vits og drikke hvær helg å så gå å snakke om hvor full man var og hvem man rota me og slik, nei da vil jeg heller sitte hjemme me en liten en og min kjære og bare slappe av se en god film ha noe god mat eller noe annet

jeg fikk Vetle nå i feb og fylte 20 i nov... ikke angret et sekund nei!!!

fikk førstemann da jeg var 19, og nummer to nå som 21 år[:D] angrer ikke kunne tenkt meg flere egentlig..

festa nokk fra meg da jeg var 16-19.. nå er det bare en gang i blant jeg drar ut med veninner på "fylla". elsker ungene mine, og de kom på et fint tidspungt, selv om de ikke var planlagt... har måtte utdanne meg i mellm, men der det er vilje får man til det meste[:D]

Back
Topp