Noen overvektige her inne?

Gleder meg egentlig veldig til jeg er FERDIG med å gå gravid jeg, for da kan jeg fortsette å gå ned de neste 20 kg!!! Og evt. de kg som kommer nå disse 7 mnd hehe :)
Men skal nyte dette sv.skapet.. Være streng med meg selv men tillate kosedager hihi :)

Jeg driver allerede å pønsker på hvordan jeg skal gjøre det på beste og raskeste måte når den lille har kommet ut! :-)

Det som bekymrer meg litt nå er hvor mye jeg godt opp allerede, sikkert 5 kg! Er det mulig!!? Har ikke akkurat vært hjemme og spist pizza hele dagene.
Igår var jeg på en messe og blev spurt to ganger av fremmede om jeg var gravid, snakke om at jeg er oppblåst ;/

Hittil har jeg gått ned 1 kg, gått opp 1 kg, gått ned 1 kg og nå gått opp 1 kg.. Håååper den forsvinne igjen hehe :P :P

Slik ser min overvekt-mage ut i fra venstre: uke 4 og uke 8

Uke 4 og 8.jpg

Ikke mye forskjell hehe!
Noen andre som vil legge ut bilde??

Jeg har gått ned 12 kg med lavkarbo i år, men har fortsatt 15 kg igjen jeg vil bli kvitt. Jeg har tatt helt pause etter at je ble gravid. Nå prøver jeg å spise sunt, men spiser det jeg har lyst på. Jeg har slitt veldig med maten i de to tidligere svangerskapene mine og endte med vektoppgang på 1kg og 4 kg ved fødsel. Det ser ut som om trenden med kvalme og lite matlyst fortsetter denne gangen, så jeg tror ikke jeg kommer til å ese ut denne gangen heller. Nå som kvalmen er på sitt værste, så fokuserer jeg på å spise lite og ofte og hva enn det er som frister, men etterhvert som appetitten kommer tilbake, så kommer jeg til å ha mere fokus på hva jeg putter i meg også. Jeg håper på å bli kvitt de siste 15 kiloene etter fødselen, eller i hvertfall når jeg er ferdig med å amme.

Jeg har gått ned 12 kg med lavkarbo i år, men har fortsatt 15 kg igjen jeg vil bli kvitt. Jeg har tatt helt pause etter at je ble gravid. Nå prøver jeg å spise sunt, men spiser det jeg har lyst på. Jeg har slitt veldig med maten i de to tidligere svangerskapene mine og endte med vektoppgang på 1kg og 4 kg ved fødsel. Det ser ut som om trenden med kvalme og lite matlyst fortsetter denne gangen, så jeg tror ikke jeg kommer til å ese ut denne gangen heller. Nå som kvalmen er på sitt værste, så fokuserer jeg på å spise lite og ofte og hva enn det er som frister, men etterhvert som appetitten kommer tilbake, så kommer jeg til å ha mere fokus på hva jeg putter i meg også. Jeg håper på å bli kvitt de siste 15 kiloene etter fødselen, eller i hvertfall når jeg er ferdig med å amme.
Jeg også tenker slik! Går ikke an å spise det jeg skal når jeg ikke får det i meg. Så spiser det jeg har lyst på ja, selv om det er mye dritt hehe :)
Skal fortsette på moderat lavkarbo kosthold når jeg ikke er kvalm lenger. Droppe brød, poteter og ris så langt det lar seg gjøre, og så fokusere på vektnedgang etter fødsel, evt, etter amming hvis det blir aktuelt :)

Ja, jeg har dessverre maaaange kilo for mye og vet ikke helt hvordan jeg skal klare å gå ned. Kostholdet er så noenlunde greit, litt for mye sjokkis, men har ikke energi til å bevege meg mer enn jeg må på jobb og det jeg absolutt må gjøre hjemme, ellers sover jeg stort sett så har ikke helt tid til det. Tok valget å jobbe istedet for å være noe fysisk aktiv. Så hvordan dette skal gå er jeg spent på.

Ja, jeg har dessverre maaaange kilo for mye og vet ikke helt hvordan jeg skal klare å gå ned. Kostholdet er så noenlunde greit, litt for mye sjokkis, men har ikke energi til å bevege meg mer enn jeg må på jobb og det jeg absolutt må gjøre hjemme, ellers sover jeg stort sett så har ikke helt tid til det. Tok valget å jobbe istedet for å være noe fysisk aktiv. Så hvordan dette skal gå er jeg spent på.
Håper energinivået stiger litt for oss alle når vi når 2. trimester!! :)
DA skal det bli andre boller, som jeg sa til meg selv sist også.. Haha yeah right :P
Får ta det som det kommer. huff

Håper energinivået stiger litt for oss alle når vi når 2. trimester!! :)
DA skal det bli andre boller, som jeg sa til meg selv sist også.. Haha yeah right :p
Får ta det som det kommer. huff

Tviler dessverre på at energinivået mitt stiger noe særlig med det første. Men satser bare på å ha nok til å få gjort det aller viktigste (være litt på jobb, spise middag og sove som har vært mitt liv nå i straks 1 år). Eier ikke energi i det store og hele, men håper jeg kanskje kan bli litt bedre av å gå hjemme i permisjon i noen måneder etterpå, at det kanskje skal fylle opp igjen energinivået mitt bittelitt. :)

Tviler dessverre på at energinivået mitt stiger noe særlig med det første. Men satser bare på å ha nok til å få gjort det aller viktigste (være litt på jobb, spise middag og sove som har vært mitt liv nå i straks 1 år). Eier ikke energi i det store og hele, men håper jeg kanskje kan bli litt bedre av å gå hjemme i permisjon i noen måneder etterpå, at det kanskje skal fylle opp igjen energinivået mitt bittelitt. :)
Ååh, huff så leit :(
Håper det hjelper med permisjon ja! At du får en baby som ikke krever så mye, da får man slappet av og ladet opp masse!! :) :) :)
Masse lykke til :) <3

Back
Topp