Noen med tvillinger? Oppdatert etter UL

Gratulerer med ei lita spire. Vet hvordan det er å få vite at det bare er en av to. Var på tidlig UL selv med storebror, der det mest sannsynlig var to i utgangspungtet. Men en som hadde sluttet å utvikle seg. Disse var i samme pose. Rart å tenke på at det kunne vært to av ham om ting hadde gått annerledes.
 
je Cec, er rart å tenke på! Fikk UL bilde av spiren der du ser klart å tydelig den skilleveggen som skulle ha skilt den ene tvillingen fra den andre, å ett stort tomrom:/ Men har en gutt fra før av som blir 2 i juni, så 3 barn under 3 år kan ha blitt litt hektisk:)
 


marihewn skrev:
je Cec, er rart å tenke på! Fikk UL bilde av spiren der du ser klart å tydelig den skilleveggen som skulle ha skilt den ene tvillingen fra den andre, å ett stort tomrom:/ Men har en gutt fra før av som blir 2 i juni, så 3 barn under 3 år kan ha blitt litt hektisk:)



Har selv et bilde av to på et UL bilde. Heldigvis er det ikke noe som preger hverdagen, kun et faktum som ble konstantert tidlig i svangerskapet. Det er desverre slik at det er noe større sjangs for at en ikke utvikler seg eller overlever når det er tvillinger. Tenkte slik at alt skjer for en grunn, og at det var bedre at det skjedde før enn siden. Dette var første kontroll jeg var på, så jeg rakk ikke å bli glad i to, for jeg var ikke klar over at det var flere enn 1 der inni. Selv om jeg gikk med en rar følelse at det kunne være to i magen. Så det er jeg glad for. Ellers ville det nok blitt utrolig tøft.. Det hadde nok blitt ganske hektisk for deg med 3 barn under 3 år om det hadde vært to bankede hjerter inni der. Men alt skjer vel for en grunn, du får tenke slik på det..:)
 
Back
Topp