Noen med tvillinger? Oppdatert etter UL

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det noen her som er eller har vert gravid med tvillinger??:)
Hvordan fant dere dette ut?:)
Jeg har fått påvist altforhøyt HCG nivå sammenlingnet om hvor langt jeg er på vei, skal tilbake til legen på mandag:) Å jeg er 100% sikker på når jeg hadde eggløsning, tok nemmelig eggløsningstest..

Jeg har ikke ro i tankene mine, er så spent!!
  Oppdatert
Har vert på jobb i hele dag så har ikke hatt tid til å svare. joda.. HCG nivåe var såppas høyt at det tilsvarer at jeg er i uke 11, MEN jeg er bare i uke 8! å det er jeg helt sikker på mht til en eggløsningstest som jeg tok 3. februar!
Blir henvist til UL, men er 1.5time dit så timen må bestilles, Legen skulle ringe meg i morgen eller onsdag for beskjed om tidspunkt!
Blir GAL av denne ventetiden jeg

OPPDATERT ETTER UL
Da var jeg på Ul i dag:) Der fikk vi sett ett lite foster på 2 cm !
Men Ved siden av var det ett stort tomrom med en klar skillevegg som legen mente at en tvilling skulle ha vært, men som hadde sluttet å utvikle seg tidlig:/ Ble litt rart å få vite at det egentlig skulle være to der, men men..
Godt å få d konstatert!:) Vertfall så ble jeg flyttet fram til 9 uker på vei:)
 
Ikke hatt det, men så spennende å få høre oppdatering da :)
Jeg trodde jeg hadde altfor øyt hcg siden jeg mellom uke 4 og 5 hadde et hcg på 1700 mens den oversikten her viser opp til 300 eller noe - men er bare en her og hcg er forskjellig fra person til person så jeg tenkte ikke på at det kunne være 2 og er veldig glad det bare er 1 :p
 
Okei=) 
Ja jeg er så spent, hvis det er tvillinger er jeg glad jeg fikk vite det så tidlig så man kan planlegge litt;) Har en liten gutt på 1 år og 9 mnd:P
 
Ja det kan jo være greit å planlegge litt :)
 
Er spent på oppdatering i dag, jeg :)
 


Roxanne skrev:
Er spent på oppdatering i dag, jeg :)



Jeg også :))
 
Ja,nå er vi spente altså????
 
emoticon Venteplystrer.... :0) Kjempe spent :)
 
Jaaaaaaaa?
 
Det er underlig da, for i uke 11 har HCG nivået stort sett begynt å synke... 
 
hørt noe mer?
 
Ja jeg sjønner ikke så mye av dette her Så hvis noen har noe erfaring så spytt ut!;)

har opptadert øverst LinnChristine
 
Hmm! Rart at legen sier det så bastant, for her i byen ønsker ikke gynekologen å ta hcg nesten, for det stresser folk sånn! Og er er stigninga som har noe å si. Tallene varierer såpass mye på folk, at kan hende at du har et helt normal singel svangerskap! Men, hadde vært moro med tvillinger:))
 
Hm.. Det var jo merkelig da, for etter uke 8 skal jo hcg synke og legge seg stabilt resten av svangerskapet rundt 20000. Hvor høy var hcg-en da? 

Den eggløsningstesten du tok.. hvis du var gravid allerede, vil du fint kunne få utslag på den... 

Jeg har nok også høye hormonnivåer, men der er bare en. Gynekologen mener det er derfor jeg er så dårlig. Han satt meg tilbake 2+1 men da testa jeg positivt med digital gravid som sa 2-3 altså =4-5 uker på vei da jeg bare var 3+noen dager... Så det er jo også rart..

Den kroppen den kroppen...
 
Oppdatert helt øverst!:)
 
Så flott at alt så bra ut :) Og grattis med fremskyving til 9 uker!
 
Gratulerer med en nydelig spire <3
 
Back
Topp