Noen med hund?:)

Jeg har katt, og nå når dere nevner det har hun blitt mye mer klengete i det siste. Hun er til vanlig egentlig veldig selvstendig og blir sur om vi koser for mye på henne :-P

Har en dvergdachs, han skal bare kose med meg om dagen :p skal helst ligge inntil magen, slik var han sist også :)

Noen som vil kooooooose!

Vedlegg

• 1420669563591.jpg
    1420669563591.jpg
    45,3 KB · Visninger: 8
Jeg har en Field Spaniel som er 8 år. Alle gangene jeg har vært gravid så har han villet ligge på fanget. Det var først siste mnd eller to jeg var gravid med begge jentene mine at han ikke lå noe særlig på fanget. Han prøvde da også, men da begynte de ofte å sparke og da ville han ikke ligge der lengre! :) Han har begynt å ville komme opp i fanget denne gangen også...

Vi har to hunder. Har ikke merket noe særlig forskjell :-) har en av de i hælene til en hver tid fra før :-) noen som har barn fra før og som begynte tidlig med tilvenning til barnevogn osv?

Har en boxer på 4 år. Når vi fikk datteren vår satte vi opp vugge, vogn osv ca to uker før termin. Når vi kom hjem fikk hun snuse på lillefrøkna og alt har gått helt supert :-) boxeren måtte lære å holde litt avstand og være rolig rundt babyen, og de er bestevenner nå :-) datteren vår kan krabbe over henne og gjøre omtrent det hun vil. Hunden har egen seng der hun kan gå å slappe av og da får ikke datteren vår forstyrre henne. Fungert veldig bra her :-)

Back
Topp