Om dere ikke føler dere ferdig tenker jeg det er bare å kjøre påman klarer seg så lenge man har plass, økonomi og hjerterom
![]()
Hehe, takk for innspill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om dere ikke føler dere ferdig tenker jeg det er bare å kjøre påman klarer seg så lenge man har plass, økonomi og hjerterom
![]()
Ja det må være litt av en jobb med så mange!!! Har mer enn nok med mine to (a) HeheHehe, takk for innspillvi har plass, økonomi, faste trygge jobber og absolutt hjerterom
energi skulle jeg av og til hatt mer av . Føler oss ikke ferdig, men må være trygge på at alle får den oppmerksomheten de skal
![]()
Ja det må være litt av en jobb med så mange!!! Har mer enn nok med mine to (a) Hehedu får oppdatere hva dere bestemmer dere for
![]()
Eg venter Nr 3. Og fikk for meg at vi burde få 4.. Men vi får vente og sedet som skremmer meg mest er og få tid til alle. Og klare og følge dei opp. Ønsker dei jo kun det beste og vil ikkje at dei skal gå glipp av noe. Men samtidig så har dei stor glede av hverandre da
eg liker mest tanken på at dei er flere i søsken flokken når dei er større. Føler oss litt ferdig med baby tiden
spent på hvordan det blir med våken netter igjen.. Våres barn er 7 og 3år og babyen kommer om 2 mnd
![]()