Noen med fire barn

Om dere ikke føler dere ferdig tenker jeg det er bare å kjøre på :D man klarer seg så lenge man har plass, økonomi og hjerterom :D

Hehe, takk for innspill :p vi har plass, økonomi, faste trygge jobber og absolutt hjerterom ;) energi skulle jeg av og til hatt mer av . Føler oss ikke ferdig, men må være trygge på at alle får den oppmerksomheten de skal :)

Hehe, takk for innspill :p vi har plass, økonomi, faste trygge jobber og absolutt hjerterom ;) energi skulle jeg av og til hatt mer av . Føler oss ikke ferdig, men må være trygge på at alle får den oppmerksomheten de skal :)
Ja det må være litt av en jobb med så mange!!! Har mer enn nok med mine to (a) Hehe :D du får oppdatere hva dere bestemmer dere for :D

Eg venter Nr 3. Og fikk for meg at vi burde få 4.. Men vi får vente og se :) det som skremmer meg mest er og få tid til alle. Og klare og følge dei opp. Ønsker dei jo kun det beste og vil ikkje at dei skal gå glipp av noe. Men samtidig så har dei stor glede av hverandre da :) eg liker mest tanken på at dei er flere i søsken flokken når dei er større. Føler oss litt ferdig med baby tiden :p spent på hvordan det blir med våken netter igjen.. Våres barn er 7 og 3år og babyen kommer om 2 mnd :)

Ja det må være litt av en jobb med så mange!!! Har mer enn nok med mine to (a) Hehe :D du får oppdatere hva dere bestemmer dere for :D

Skal gjøre det :) eller prøve å huske det ;) blir ikke før neste vinter, så da kommer det sikkert noen oppdateringer her hvis det blir så vi får et barn til :)

Eg venter Nr 3. Og fikk for meg at vi burde få 4.. Men vi får vente og se :) det som skremmer meg mest er og få tid til alle. Og klare og følge dei opp. Ønsker dei jo kun det beste og vil ikkje at dei skal gå glipp av noe. Men samtidig så har dei stor glede av hverandre da :) eg liker mest tanken på at dei er flere i søsken flokken når dei er større. Føler oss litt ferdig med baby tiden :p spent på hvordan det blir med våken netter igjen.. Våres barn er 7 og 3år og babyen kommer om 2 mnd :)

Akkurat samme bekymring jeg har. Men du har et godt poeng i at de vil ha stor glede av hverandre. Kanskje man til og med må senke kravene litt og ikke jage etter flest mulig aktiviteter og ståhei , men heller se verdien i å ha tid til å være sammen. Opplever egentlig at barna vi har (skolealder) knapt har tid til å besøke venner hjemme hos hverandre fordi de alle (inkl våre) har aktiviteter og hit og dit hele uka. Trist egentlig. Ikke mye tid til overs til frilek. Babytiden er intens. Men klarer man å holde fokus på at det er for en liten periode så kommer man seg gjennom våkenettene også ;) her har vi hatt mye kolikk. Men det er jo så fantastisk stort å få oppleve å få et nytt familiemedlem . Føles feil å være helt ferdig med det. Må nok gruble litt til :)

Vi har 3 og synes det er mye jobb nå.. Barna er 7 mnd, 4 og 7 år. Men jeg elsker det og.. Tåler mer søvnløshet denne gang enn tidligere kjenner jeg. Sikkert fordi jeg bare må og fordi jeg egentlig er veldig opptatt av å nyte siden det egentlig er vår siste....

Men... Jeg kjenner samtidig det er plass til en til.... Er ikke helt sikker på om mannen er der..

Back
Topp