Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere har sikkert prøvd det meste, men her kommer noen tips:Har en to uker gammel baby som kaver veldig på natta, mistenker at hun har luft, men jeg klarer ikke få ut en eneste rap verken dag eller natt. Noen tips?
Vet ikke om du har kommet noe lengre her, men for vår del var det kun tid som hjalp. Hun ble bedre på å rape med tiden. Har enda rap som ikke kommer før hun ligger på stellebordet og det kommer litt gulp eller i en gikk... Men det blir bedre.Har en to uker gammel baby som kaver veldig på natta, mistenker at hun har luft, men jeg klarer ikke få ut en eneste rap verken dag eller natt. Noen tips?
Samme her, nå snart 4 uker raper hun en delVet ikke om du har kommet noe lengre her, men for vår del var det kun tid som hjalp. Hun ble bedre på å rape med tiden. Har enda rap som ikke kommer før hun ligger på stellebordet og det kommer litt gulp eller i en gikk... Men det blir bedre.
ah, heldige! Vår er 4 uker, ikke et i sikte....ugh...Noe spesiell teknikk dere bruker?Samme her, nå snart 4 uker raper hun en del![]()
Jeg bare holder henne oppreist også kommer det. Snart 9 uker, blir bare bedre og bedreah, heldige! Vår er 4 uker, ikke et i sikte....ugh...Noe spesiell teknikk dere bruker?