Noen med bra rapetips?

Maja82

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Assistert-jentene
Har en to uker gammel baby som kaver veldig på natta, mistenker at hun har luft, men jeg klarer ikke få ut en eneste rap verken dag eller natt. Noen tips?

Har en to uker gammel baby som kaver veldig på natta, mistenker at hun har luft, men jeg klarer ikke få ut en eneste rap verken dag eller natt. Noen tips?
Dere har sikkert prøvd det meste, men her kommer noen tips:
  • Sykle med beina (på stellebordet).
  • Holde babyen oppreist med ryggen mot din mage og løfte henne under knærne, som om hun skulle bæsje.
  • Massere magen hennes, store sirkler i klokkeretning.
  • Holde henne med magen ned og hodet i albukroken din.
  • Prøv å legge henne på magen og på siden i våken tilstand mens dere passer på.
  • Bruke bæresele på dagtid.

Vet ikke om du har kommet noe lengre her, men for vår del var det kun tid som hjalp. Hun ble bedre på å rape med tiden. Har enda rap som ikke kommer før hun ligger på stellebordet og det kommer litt gulp eller i en gikk... Men det blir bedre.

Vet ikke om du har kommet noe lengre her, men for vår del var det kun tid som hjalp. Hun ble bedre på å rape med tiden. Har enda rap som ikke kommer før hun ligger på stellebordet og det kommer litt gulp eller i en gikk... Men det blir bedre.
Samme her, nå snart 4 uker raper hun en del :)

I stedet for å klappe på ryggen så syns jeg det fungerer å stryke et 8 tall med 2/3 fingre istedet :joyful:

Back
Topp