Noen må være den første

Jeg er helt, helt fersk her - så litt usikker på hvordan alt funker. Bare alt fra emojier, endre bilde/navn til hvordan jeg sender svar her :hilarious:
Har ikke IKM før ca 27, så en stund igjen. Tidligere har jeg ikke trengt å ta tester, da jeg har kjent veldig godt på kroppen når jeg er gravid :)
 
Ikkje beste bildekvaliteten her inne, men testa positivt i går ettermiddag (tidligtest, tatt litt etter kl.17).
Så det har ikkje gått heilt opp for meg endå:p

Foreløpig termin 5.august, er 3+5 i følge babyverden, så følger den berekninga:)


IMG_20201121_002725.jpg
 
Sånn var min for noen dager siden men negativ nå men mister ikke håpet ennå
 
Denne fikk jeg her om dagen. Si to dagene har jeg fryset og
 

Vedlegg

  • C2A211E4-497C-43F3-95C0-5BD397732A74.png
    C2A211E4-497C-43F3-95C0-5BD397732A74.png
    93,9 KB · Visninger: 105
4+0.. skjønner ikke helt når termin skal være:p Noen apper sier 02.08, andre 04.08... Noen som kan hjelpe meg?:angelic:
 
4+0.. skjønner ikke helt når termin skal være:p Noen apper sier 02.08, andre 04.08... Noen som kan hjelpe meg?:angelic:

Det er forskjellige lengder på graviditet i ulike land. Mange bruker 40+0 mens i Norge er det vanlige 40+2/40+3. Synes selv det er et salig kaos frem til jeg får endelig dato satt på sykehuset :hilarious: pleier bruke terminkalkulatoren på nhi.no ut i fra siste el (har lange sykluser så kan ikke bruke første dag menstruasjon). Kan ikke legge inn dato el direkte i kalkulatoren så må prøve meg frem til det passer ;) og så går jeg utifra den datoen til jeg får endelig termin :)
 
Hei alle! :)

Testet positivt på fredag, og er 4+2 i dag! :D Hadde en MA i uke 19 i sommer (oppdaget at det ikke var liv på rutineultralyd), så nå krysser jeg ALT for at det går bra denne gangen! <3

Lykke til alle sammen!
 
Menstruasjonstermin 24 august. litt skummelt denne gangen men håper å få støtte her :)
fikk MA i fjor på tvillinger. så håper det blir ny graviditet nå og at det går bra.
eggløsningstest blinker smily så venter på fast smilefjes nå. så tror dette kan bli bra. prøver holde meg positiv :) gjerne skrive litt hvis noen har solskinnshistorie . der dere popplevde ma men ble gravid etterpå
 
Menstruasjonstermin 24 august. litt skummelt denne gangen men håper å få støtte her :)
fikk MA i fjor på tvillinger. så håper det blir ny graviditet nå og at det går bra.
eggløsningstest blinker smily så venter på fast smilefjes nå. så tror dette kan bli bra. prøver holde meg positiv :) gjerne skrive litt hvis noen har solskinnshistorie . der dere opplevde ma men ble gravid etterpå

Jeg hadde som sagt en MA i sommer, og ble gravid igjen nå på 3. forsøk.. :) Men jeg er som deg ganske redd for å miste igjen, spesielt siden gynekologen fant en polypp i livmora sist jeg var der!! :( Fikk time på sykehuset til å fjerne den 30. november, men så var jeg plutselig gravid gitt...! Typisk at det skjer når man minst venter det (vi prøvde egentlig ikke denne gangen, pga. polyppen..) Men jeg prøver som deg å holde meg positiv, og jubler for hver dag som går uten blod i trusa! ;) Masse lykke til - jeg krysser fingrene for meg og deg og alle andre her inne! :Heartbigred
 
Jeg hadde som sagt en MA i sommer, og ble gravid igjen nå på 3. forsøk.. :) Men jeg er som deg ganske redd for å miste igjen, spesielt siden gynekologen fant en polypp i livmora sist jeg var der!! :( Fikk time på sykehuset til å fjerne den 30. november, men så var jeg plutselig gravid gitt...! Typisk at det skjer når man minst venter det (vi prøvde egentlig ikke denne gangen, pga. polyppen..) Men jeg prøver som deg å holde meg positiv, og jubler for hver dag som går uten blod i trusa! ;) Masse lykke til - jeg krysser fingrene for meg og deg og alle andre her inne! :Heartbigred

har nok ikke blitt gravid enda. venter på eggløsning.. blinker på clearblue gjort i 3 dager. og klaendere sier forsjellige datoer løpe av uka. men prøver bare skjer det så skjer det ellers må man prøve på nytt. da ikke august termin men håper vi treffer på
 
Back
Topp