Noen må være den første

Jeg venter på posetiv test kommer den så er det mellom 4 og 14 august jeg har termin. Har gravid symtomer men venter spent
 
Hadde en svak posetiv i hår og negativ i dag men. Som sakt veldig tillig
 
Da er jeg 4+0 og har termin 2 august

Har ventet på første her :hilarious: Henger foreløpig i juligruppa. Har termin 1.8 og fødte fire uker før sist! Men gøy det begynner bli liv her. Hadde termin helt i starten av måneden sist også og hang i begge gruppene :angelic:
 
Har ventet på første her :hilarious: Henger foreløpig i juligruppa. Har termin 1.8 og fødte fire uker før sist! Men gøy det begynner bli liv her. Hadde termin helt i starten av måneden sist også og hang i begge gruppene :angelic:


Har vært innom juli gruppen jeg og , mye spennende informasjon :)
 
Gratulerer alle :happy: estimert termin her er 1. August. Fødte 3 dager over termin sist.
 
Jeg venter på posetiv test kommer den så er det mellom 4 og 14 august jeg har termin. Har gravid symtomer men venter spent

Ja jeg venter også å ser om det er noe har vel i såfall termin rundt 12 aug tror jeg, men vet ikke helt når jeg burde teste
 
Jeg begynner å prøve teste de 23 hvis den ikke er posetiv så venter jeg til mens skal komme. Har en svak test og noen negativ
 
Jeg begynner å prøve teste de 23 hvis den ikke er posetiv så venter jeg til mens skal komme. Har en svak test og noen negativ

Ja jeg tenker jeg kanskje skal ta en test om noen dager vist den ikke er positiv så venter jeg å ser om mensen kommer eller ikke

Men spennende med en svak positiv, det viser vel at det kanskje går riktig vei da :)
 
Ja men jeg tror ikke på den ennå men er usikker. Men jeg har jo noen symptomer og men vet ikke om kropper gjør det eller ikke
 
Ja men jeg tror ikke på den ennå men er usikker. Men jeg har jo noen symptomer og men vet ikke om kropper gjør det eller ikke

Nei er dessverre ikke lett å vite, har noen symptomer jeg og men har jo blitt lurt av kroppen min før, men husk å oppdater oss på resultatet da er spent på dine vegne❤
 
Nei er dessverre ikke lett å vite, har noen symptomer jeg og men har jo blitt lurt av kroppen min før, men husk å oppdater oss på resultatet da er spent på dine vegne❤

det må du og. Er spent på en uke om den blir tydelig. Titta på den som var negativ til morgen men en veldig svak strek nå men den er svak
 
4+1 i dag og termin 2.august :happy:
Pga risikosvangerskap setter jeg i gang senest uke 38 så det blir julibaby på meg:Heartpink
Fødte naturlig 38+3 sist :happy:
 
Back
Topp