Noen som kan svare meg på et spm pm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du skrive litt om hva du ser?Det spørs litt på hva.
Er klarsynt, men ser mest det som er mellom himmel og jord, ikke hvor folk har lagt nøkkelen![]()
Ser for eksempel avdøde folk som går igjen i enkelte hus eller utendørs.Kan du skrive litt om hva du ser?
Oj, spennende. Blir du ikke redd?Ser for eksempel avdøde folk som går igjen i enkelte hus eller utendørs.
Under 2.verdenskrig var det et område her med mye aktivitet, og der ser jeg masse.
Har renset noen plasser for den energien, og det har hjulpet. F.eks på sykehuset var det en gammel pleier som gikk igjen på en avdeling som ikke fantes lengre. Hun gikk og lette etter pasientene sine. Noe vi på avdelingen under hørte hver natt. Hørte fottrinn selv om det er tykk betong i mellom etasjene.
Da jeg gikk opp for å se om jeg så noe fant jeg henne gående i korridoren.
Etter en kort samtale med henne hjalp jeg henne over til den andre siden. Ble stille og rolig etterpå, og ingen hørte fottrinn lengre.
Nei, egentlig ikke.Oj, spennende. Blir du ikke redd?
Jeg jobber med ei som har en sønn og et barnebarn som ser ting også. Er spennende å høre historierNei, egentlig ikke.
Eller, jeg ble redd da jeg og mannen gikk tur i området det hadde vært militær aktivitet under krigen. Jeg så masse militærfolk som sprang mot meg og forbi meg med fulladet våpen
Da likte jeg meg ikke..
Men ellers har det vært lite å være redd for.![]()
Du sier du hjalp henne over andre siden, hvilken side eller hvilken plass mener du da?Ser for eksempel avdøde folk som går igjen i enkelte hus eller utendørs.
Under 2.verdenskrig var det et område her med mye aktivitet, og der ser jeg masse.
Har renset noen plasser for den energien, og det har hjulpet. F.eks på sykehuset var det en gammel pleier som gikk igjen på en avdeling som ikke fantes lengre. Hun gikk og lette etter pasientene sine. Noe vi på avdelingen under hørte hver natt. Hørte fottrinn selv om det er tykk betong i mellom etasjene.
Etter en kort samtale med henne hjalp jeg henne over til den andre siden. Ble stille og rolig etterpå, og ingen hørte fottrinn lengre.
Så spennende ! Kan man bli klarsynt, eller er det noe som er "medfødt" ?Ser for eksempel avdøde folk som går igjen i enkelte hus eller utendørs.
Fikk henne til å gå inn i lyset som kom plutselig i den mørke avdelingen. Jeg valgte å be gud om hjelp, og da kom det et sterkt lys som hun skulle gå inn i. Så jeg førte henne over til guds plass.Du sier du hjalp henne over andre siden, hvilken side eller hvilken plass mener du da?
Barn er født med evnen, men de fleste glemmer det under oppveksten, eller får beskjed om at det ikke finnes noe sånt.Så spennende ! Kan man bli klarsynt, eller er det noe som er "medfødt" ?
Ser for eksempel avdøde folk som går igjen i enkelte hus eller utendørs.
De jeg har sett har vært litt tåkete. Men så tydelig om det var mann eller dame.Så interessant! Hvordan ser de avdøde ut? Ser de ut som deg og meg? Jeg har en forestilling om at de er gjennomsiktigeKan du se dyr også?
Om du ser noe spennende om meg så send en pmDet spørs litt på hva.
Er klarsynt, men ser mest det som er mellom himmel og jord, ikke hvor folk har lagt nøkkelen![]()
De jeg så, så iallefall på meg og pratet med meg..Et spm tilSer de oss?