De jeg så, så iallefall på meg og pratet med meg..
Er en stund siden sist jeg så noen.
Må bare ha et spm til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare ha et spm tilVet de ikke selv at de er døde? Tror du det er slik at man bare har en mulighet til å gå inn i "lyset" på egenhånd etter døden, siden de fremdeles vandrer rundt tenker jeg.. Greit å vite når den tid kommer
[/QUOTE
Nei, tror ikke de skjønner/vet at de er døde.
Kanskje de døde brått og uventet og ikke fikk tatt farvel.
Har ikke noe endelig svar på hva som skjer etter døden, men etter det jeg har sett og opplevd så virker det som at de ikke har godtatt at de er døde.
Noen hvet men har noe å gjøre eller å passe på. Noen henger igjen for ting som må gjøres eller fysiske ting. Noen hvet ikke at de er døde... så det varigjererMå bare ha et spm tilVet de ikke selv at de er døde? Tror du det er slik at man bare har en mulighet til å gå inn i "lyset" på egenhånd etter døden, siden de fremdeles vandrer rundt tenker jeg.. Greit å vite når den tid kommer
![]()
Kult dette er veldig interessant å høre om. Tror du flere barn kan huske denne evnen vist man oppmuntre dem? Hvor gammel bar du?Barn er født med evnen, men de fleste glemmer det under oppveksten, eller får beskjed om at det ikke finnes noe sånt.
Jeg visste ikke om mine evner før det året min mor døde brått. Jeg fikk besøk av hennes ånd dagen før jeg og min fosterfamilie skulle reise i begravelse. Etter det har jeg sett og opplevd mange ting som er vanskelig å forklare for det er mange som er tvilende.
Må bare ha et spm tilVet de ikke selv at de er døde? Tror du det er slik at man bare har en mulighet til å gå inn i "lyset" på egenhånd etter døden, siden de fremdeles vandrer rundt tenker jeg.. Greit å vite når den tid kommer
![]()
Ikke alle vet at de er døde nei.
Og da kan de være veldig frustrert.
Bodde i et hus med flere døde... hjalp de over da, men tok litt tid med enkelte der...
Om det skjer meg håper jeg noen fra "andre siden" kommer å henter meg eller at noen som du hjelper meg over..Vet ikke helt hvordan man skal oppmuntre dem, men snakk om det og si at du tror på det de ser.Kult dette er veldig interessant å høre om. Tror du flere barn kan huske denne evnen vist man oppmuntre dem? Hvor gammel bar du?
JaSpennende å høre om. Kan disse fremstå som skygger? Jeg opplevde noe etter at jeg fikk eldstemann som gjør at jeg tror det var min avdøde bestemor som kom for å hilse på. Det var som å se konturene av en person som kikket opp i senga hvor babyen lå å sov. Ikke opplevd noe lignende i ettertid.
JaDe passer på oss.