Noen januar mammaer i Ullensaker eller omg?!

God morgen damer :) så gøy å se at vi er så mange.Blir en del babyser hi hi
Noen som kunne tenkt seg å bli bedre kjent evnt møtes en dag? Har flyttet hit ikke så lenge siden så jeg føler meg ganske ensom uten venninner. Kjedelig men sant :-(

Jeg er med:) kjenner ingen rundt her selv, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Slenger meg med selv om jeg har termin i mars. Bor innafor grensa til Nannestad, rett ved Gardermoen. 25år, har en sønn på 3,5år fra før :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er Kolbotn nesten Ullensaker? ;) Kunne godt tenkt meg å hilse på hvis det blir et treff, uansett! :)
 
God jul og godt nytt år damer! Hvordan står det til med dere? :)

God jul og godt nyttår til deg også:) merker at jeg begynner å bli skikkelig rastløs her! Termin 8 januar, men vil ha han ut nå!! Sitter å kjenner ekstra godt etter hele tiden:p hehe. Hvordan står det til med deg?:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Her er det 7 dager til termin ;-) formen er ganske grei, men begynner å bli små lei og slitten å bære på den magen :) håper det går bra med oss og vi slipper overtid. Ikke noe jeg ønsker heller :-(
 
[quKjenner laliten, post: 16896378, member: 85258l og godt nyttår til deg også:) merker at jeg begynner å bmareig rastløs her! Termin 8 januar, men vil ha han ut nå!! Sitter å kjenner ekstra godt etter hele tiden:p hehe. Hvordan står det til med deg?:)

Kjenner følelsen :) samme her! Men håper snuppa ligger par dager til men ikke lengre enn til 10. verste mareritt å gå på overtid!
 
Da må vi treffes, kjære Kripos! La oss nå bare få trykket ut de søte små. Tårnåsen blir vår helsestasjon! :) Enn din?
 
Back
Topp