Noen januar mammaer i Ullensaker eller omg?!

Jeg bor på Skarnes, ikke så altfor langt unna:) Er 25 år, venter førstemann 8. januar:)
 
Vel, den er ikke helt på topp! Mye bekkenplager, sliten, trøtt osv.. Hvordan er formen din? Begynner du å bli klar for å få ut mini?:)
 
Sniker litt... Bor på Råholt/ Eidsvoll Verk, termin 23.02.14 med nr 6... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt jeg også. Bor på Eidsvoll, har gitt på 2 år fra før. Termin 12.mars med lillesøster :)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Bor i Feiring, nord i eidsvoll. 28 år og venter nr 2. Termin 14 januar

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
God morgen damer :) så gøy å se at vi er så mange.Blir en del babyser hi hi
Noen som kunne tenkt seg å bli bedre kjent evnt møtes en dag? Har flyttet hit ikke så lenge siden så jeg føler meg ganske ensom uten venninner. Kjedelig men sant :-(
 
God morgen damer :) så gøy å se at vi er så mange.Blir en del babyser hi hi
Noen som kunne tenkt seg å bli bedre kjent evnt møtes en dag? Har flyttet hit ikke så lenge siden så jeg føler meg ganske ensom uten venninner. Kjedelig men sant :-(
Jeg kjenner omtrent ingen her jeg heller. Så jeg er med:).Koselig med andre i lik situasjon:) Men jeg vil helst være litt anonym her på åpent forum, så får heller sende litt pm:)
 
Baby<3Lovflink med st: 16842010 skrev:
Jeg kjenner omtrent ingen her jeg heller. Så jeg er med:).Koselig med andre i lik situasjon:) Men jeg vil helst være litt anonym her på åpent forum, så får heller sende litt pm:)

Så bra :)
Ikke flink med forumet så hvis du kan sende meg en pm så svarer jeg :)
 
Det skal gå an å legge til flere deltakere i samtalen.. Jeg er på mobil nå, så klarer ikke helt forklare. Jeg kan gjøre det senere idag når jeg kommer meg på en pc.. Hvis ingen andre får til først da :)
 
Vi bor nok ikke mange minuttene unna hverandre :)

Åå? Jeg er nærmeste nabo til Rema 1000... Bodd her i 3 år og kjenner ingen... Ingen jeg omgås hvertfall..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp