Hei! Jeg har ikke lyst til å lage en egen tråd men heller legge igjen et beskjedent farvel og takk for meg! Jeg mistet i uke 8 (7+6) nå 3 april. Det ble en MA på meg. Jeg er førstegangs gravid og er litt stressa for hva som skjer på fredag, da jeg har vært på sykehuset i dag å fått med meg abort tabletter hjem. Det kommer naturligvis en del spørsmål med dette. Jeg ønsker å høre fra dere med erfaring ifra dette. Jeg har allerede googla meg grønn og blå men er ikke helt fornøyd med de artiklene jeg fant.
Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan det gikk for dere? Kan jeg vente meg mye smerter? Burde jeg sitte på toalettet? Stå i dusjen? Ligge i sengen? Er alle erfaringer individuelle eller er det noen likheter? Tok det lang tid? Med tanke på blødningen og smertene? Er det noen tips man ikke tenker på som evt kan hjelpe?
Jeg er en «viter» og derfor føler jeg et behov for å vite litt i forkant
Jeg vil avslutte med å si at jeg er veldig glad på deres vegne! Jeg tar meg selv i å gå igjennom innlegg her i etter tid, å blir like glad når jeg fortsatt ser «kjente» navn! Jeg ønsker dere masse lykke til videre! Gled dere stort til November!
Så trist å høre!
Da jeg hadde ma i høst(8+5), valgte jeg å være på sykehuset å gjennomføre aborten. Fikk 3 runder med tabletter, sterke smerter og oppkast.. Fikk heldigvis smertestillende og kvalmestillende hos dem. Fra de satte meg i gang til det hele var over gikk det 11 timer ca... Måtte sitte på en sånn potte på toalettet når jeg begynte å blø, så sjekket de at alt var kommet ut. Alt i alt gikk det bedre enn forventet fysisk, psykisk syntes jeg det var skikkelig ille og sleit i flere mnd etter dette...
Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det snart blir din tur igjen og at spiren sitter hele veien til termin