Noen her som bruker Sarotex?

Krösa Maja

Forumet er livet
Er det noen av dere som bruker sarotex mot smerter? Har dere gått opp i vekt?
Jeg har stått på denne medisinen nå i 3 måneder og har gått en del opp i vekt.
Alt av klær må kjøpes nytt, jeg får ikke buksene en gang over rompa [emoji85]
Vil denne bivirkningen gi seg eller må jeg slutte på de? Hvordan var det for deg? [emoji4]

Gikk på Sarotex en periode, og kan ikke huske jeg gikk opp noe særlig. Måtte slutte fordi jeg fikk skikkelige angstanfall mens jeg gikk på de.

Gikk i 3 mnd på de. Knakk ene tanna mi i to pga munntørrhet av dem. Men gikk ikke opp i vekt av de da.

Men slutta etter 3 mnd. Måtte få andre tabletter som ikke skada tennene så veldig

Gikk på Sarotex en periode, og kan ikke huske jeg gikk opp noe særlig. Måtte slutte fordi jeg fikk skikkelige angstanfall mens jeg gikk på de.

Uff.. de er litt skumle [emoji20]
Jeg begynte på de i november og har før sen tid slitt med å gå opp i vekt.
Jeg har nå gått fra størrelse xs til medium, det er 10 kilo opp[emoji85]

Gikk i 3 mnd på de. Knakk ene tanna mi i to pga munntørrhet av dem. Men gikk ikke opp i vekt av de da.

Men slutta etter 3 mnd. Måtte få andre tabletter som ikke skada tennene så veldig

Såpass.. merker jeg er veldig tørr om morgen, men har ikke tenkt at det kan ødlegge tennene egentlig [emoji85]
Hva begynte du på isteden da?

Såpass.. merker jeg er veldig tørr om morgen, men har ikke tenkt at det kan ødlegge tennene egentlig [emoji85]
Hva begynte du på isteden da?
Vil anbefale deg noe mot munntørrhet. Ved å være munntørr over tid, så kan det føre til tannråte/hull i tennene. Finnes mange gode produkter på apoteket. Gel,drops osv :)

Back
Topp