Noen her så går netter ?

Ja jeg går netter :) ikke hatt det etter jeg fant ut at jeg var gravid så håper det går fint! Hvor lenge tenker du at du skal gå netter?
 
OK, vi har høy vaktbelastning på min jobb. Så jeg håper jeg klarer det greit! Satser på det :) god nattvakt! Legger meg nå etter kveldsvakt og på'n igjen i morgen tidlig :)
 
Er visst muligheter for å få svangerskapspenger i slik tilfelle om jobben ikke kan tilrettelegge. Om man opplever det som hardt for kroppen. Og det kan være fare for fosterets helse... <3 Lykke til
 
Eg tenke eg får se litt koss eg sover i morgen. Har den siste tiden (før eg ble gravid) sovet mAks to timer etter nattevakten å går på ny natt så ca 5 timer på to døgn å det går ikle uansett. Så kjenner alt er litt avhengig av søvnen
 
Jeg gikk nattevakter i hjemmetjenesten når jeg var gravid. Var så ubeskrivelig trøtt at jeg blei kvalm av det, holdt på å sovne bak rattet flere ganger. Ikke moro å være så trøtt når du står med medisinutleveringer i handa. Jeg blei sykemeldt for bekkenløsning og pga nattskift de siste 3 mnd før permisjon.

Syns du burde tenke på deg selv! Du får så lite igjen for det seinere! Sliter deg totalt ut på slutten.
 
Man skal vel ikke gå natt når man er gravid skal man? større risiko for spontababort og andre problemer.
 
Jeg jobber tredelt-turnus. Sa ifra til sjefen og alle nattevaktene er tatt bort :) du har krav på å slippe nattarbeid når man er gravid! :) jeg prøvde to netter, det gikk bare ikke!
 
Ferdig med en natt å har blitt syk så skal ikke på igjen (feber å forkjølelse) men ellers gikk det faktisk veldig greit å fikk sove noen timer idag. Rolig vakt på jobb
 
Jeg jobber også 3-skiftsturnus. Skal jobbe to nattevakter til uka. De første siden jeg ble gravid. Ved de to første svangerskapene mine jobbet jeg nattevakter helt fram til termin, og det gikk fint. Syntes tidligvaktene var verre. Men nå er jeg jo skikkelig B-menneske da. Spent på hvordan det blir nå:) Det er 11 år siden sist jeg var gravid, så det er jo ikke sikkert kroppen tåler like mye nå.
 
Back
Topp