Noen her med Galaxy S3?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva syns du om den nye ordlista?

Jeg skriver utrolig mye feil etter at den kom!! :mad::mad::p

Har den ikke, men har såååååå lyt på den.

DEN FORBANNA Posten her nede har rota bort min tlf!! Har ikke kommet til verkstedet en gang, så i dag har je vært uten tlf i 4 uker, å nå har chess sagt det skal bli gjort til en tapssak hvor jeg får ny tlf, men jeg må betale diferansen imellom da.

Håper den tlf er lett å skjønne da :P Hadde Nokia Lumia

Ordliste? Får ikke opp noe ordliste på min tlf og ikke er det noen oppdateringer til den heller :s bruker det hele tastaturet,med alle bokstavene,og der blir det baare feil!

Du må velge inndatametode tror jeg forå ordliste. Men husker ikke helt hvordan man gjør det da :)

Ordliste? Får ikke opp noe ordliste på min tlf og ikke er det noen oppdateringer til den heller :s bruker det hele tastaturet,med alle bokstavene,og der blir det baare feil!

Kan det være Meldinger - Instillinger - Inndatamodus - Automatisk? Det er hvertfall der min står.

Oppdateringen er en stund siden den kom, men den IRRITERER MEEG... :p Før så var ordlisten slik at den rettet ordet for meg om jeg hadde skrevet en bokstav feil midt i. Nå gjør den ikke det.... :o
Bruker jo tastaturet jeg og, men nå får du masse forslag til ord da.

Har den ikke, men har såååååå lyt på den.

DEN FORBANNA Posten her nede har rota bort min tlf!! Har ikke kommet til verkstedet en gang, så i dag har je vært uten tlf i 4 uker, å nå har chess sagt det skal bli gjort til en tapssak hvor jeg får ny tlf, men jeg må betale diferansen imellom da.

Håper den tlf er lett å skjønne da :p Hadde Nokia Lumia

Telefonen er super den altså! Men det har vært to oppdateringer, og etter hver oppdatering så den blitt litt mindre brukervennlig. Men helt sikkert bare for oss som har hatt den fra starten :p

Merkelig, min tok lang tid. Han fyren med den oppdateringseska sto der en god stund. :p Men tlf min er treig om dagen, så kanskje derfor.

Hehe altså jeg har sikkert merket det men at jeg ikke tenkte over/leste hva den oppdaterte før jeg trykket ja....bare gjør som jeg får beskjed om jeg :p

Synes stadig den skal oppdatere et eller annet så har liksom sluttet å følge så godt med...

Back
Topp