Hva syns du om den nye ordlista?
Jeg skriver utrolig mye feil etter at den kom!!

Jeg skriver utrolig mye feil etter at den kom!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordliste? Får ikke opp noe ordliste på min tlf og ikke er det noen oppdateringer til den heller :s bruker det hele tastaturet,med alle bokstavene,og der blir det baare feil!
Det var jo en oppdatering der joDu må velge inndatametode tror jeg forå ordliste. Men husker ikke helt hvordan man gjør det da![]()
Har den ikke, men har såååååå lyt på den.
DEN FORBANNA Posten her nede har rota bort min tlf!! Har ikke kommet til verkstedet en gang, så i dag har je vært uten tlf i 4 uker, å nå har chess sagt det skal bli gjort til en tapssak hvor jeg får ny tlf, men jeg må betale diferansen imellom da.
Håper den tlf er lett å skjønne daHadde Nokia Lumia
Skjønte ikke?Det var jo en oppdatering der jo
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Når jeg gikk inn på inndata tingen så måtte jeg oppdatere denSkjønte ikke?hehe
Telefonen er super den altså! Men det har vært to oppdateringer, og etter hver oppdatering så den blitt litt mindre brukervennlig. Men helt sikkert bare for oss som har hatt den fra starten![]()
Når jeg gikk inn på inndata tingen så måtte jeg oppdatere den![]()
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Å ja haha da har jeg sikkert oppdatert min uten å vite det![]()
Var ikke en så stor oppdatering, tok bare noen sekunderHehe, det skal jo ikke være mulig det da.Telefonen fungerer jo ikke mens man oppdaterer. Da er det bare bilde av en liten samsung mann der.
![]()
Var ikke en så stor oppdatering, tok bare noen sekunder![]()
Merkelig, min tok lang tid. Han fyren med den oppdateringseska sto der en god stund.Men tlf min er treig om dagen, så kanskje derfor.