Noen her i dag 7.2?

2gang

Glad i forumet
Er dere oppe? Jeg skal ha hjemmekontor i dag, og kanskje er det flere som sitter forran skjermen?

Jeg reiser på jobb klokka 14,men er her til og fra fram til da [:)]

Så bra!
Begynner du å merke at du er mer sliten enn vanlig? Jeg tror ikke jeg hadde klart meg uten muligheten til å jobbe hjemme. Det hjelper jo ikke å ha n e toåring som til tider kan holde det gående på natta. Er så sliten i dag, og har masse jeg må skrive for jobben. Klarer ikke samle tankene mine.

Sitter på jobb jeg, men skal vel ærlig innrømme at det er vanskelig å få gjort noe fornuftig...

Er jo hyggeligere å være inne på BV [:D]

Gleder du deg til Ultralyd? Jeg har time den 17.2. Er veldig spent. Tenkte ikke på det forrige gang. Er generelt mer bekymra denne gangen. Hva jobber du med Trista?

Gleder meg masse til UL. Har vært på to, men det har vært bare for å sjekke at alt er ok med den lille. Har hatt noen blødninger. Men denne gangen blir det jo en skikkelig undersøkelse og samboer skal være med og få se den lille. Spennende. Så masse liv siste gang.

Jeg jobber med lønn og personal. Sitter hele dagen. Slitsomt for ryggen, men holder vel ut en stund til... Orker ikke å gå hjemme enda...

Hva jobber du med da?

Jeg er på!!!![;)]

Jeg jobber som prosjektmedarbeider. Har vært med å skrevet rapporter, og akkuratt nå sørger jeg for hva som ligger på et nettsted. Leser mye forskning og andre rapporter og skriver sammendrag og legger det ut på nettet + legger ut linker.
Det blir mye sitting på jobb, og det merker jeg ikke er bra for bekkenet.
Prøver å gå tur i marka med staver minst en kveld i uka + at vi er på tur hver helg. Men det blir ikke noe ski og søyter denne vinteren. Tar ikke sjansen på å bli like dårlig i bekkenet som forrige gang.
Memme: Da jeg skulle sjekke mine personlige opplysninger forrige dagen var det dine opplysninger som kom opp. Dette er en liten advarsel til alle, ikke legg ut ting dere ikke vil andre ikke skal vite!

Hva var det du fant???Skjønte ikke hva du mente jeg.....

Gikk inn for å oppdatere min medlemsprofil, og da var det plutselig din som kom opp. Det er vel ikke meninga at andre enn den påloggede skal kunne se opplysningene.

hmmmmm[&:][&:]Det var rart da......Går inn å ser hva som står det jeg da og tar vekk eventuelt.
Tusen takk forresten![;)]
Over til noe annet.Jeg er hjemme å kjeder meg helt vanvittig.Har vært sykemldt pga blødninger siden desember.Holder på enda men det er blitt litt bedre.Har bekkenløsning også så det er litt kjipt om dagen...[&:]

Uff da. Jeg vet alt om bekkenløsning, og håper jeg slipper den verste denne gangen. Bare jeg klare å gå litt uten hjelp er jeg glad. Men det ser ut som at det skal gå bra (bank i bordet). Regner med at du får tett oppfølging i og med at du blør?
Jeg er så spent på om jeg har jobb etter mars, det er det kipe med å jobbe i prosjekt og kommunen. Man vet aldri hvor lenge man har jobb. Nå søker jeg jo ikke på jobber heller. Vet jo at jeg ikke er så atraktiv på jobbmarkedet i slutten av mars (kan jo uansett bare jobbe frem til slutten av juni). Så jeg håper de forlenger, det har de gjort allerede en gang. Jeg hater å gå hjemme, har gjort det alt for mye de siste årene. (Først 9 mnd da jeg var gravid, så et år med sønnen min. Etter det fullførte jeg studier, og var også da mye hjemme). Jeg vil jobbe så lenge helsa holder!

jeg trives med å gå hjemme jeg da men det er ikke mye morsomt med alle disse bløningene......Får tett oppfølging og er veldig fornøyd med det!!!
Skal på ul 27 feb.Det er jo litt sent men da er det større sjangs for å se hva det er........[;)]Kjenner masse liv fra minsten hver eneste dag![:D]
Hvor i Akershus er du fra da om du vil svare på dt?

Kjenner du flere som er hjemme på dagen, slik at du har noen å være sammen med? Jeg synes alle jobber og skulle ønske det var noen å være sammen med dersom jeg ikke får forlenga kontrakta mi.
Jeg bor i Enebakk, men er fra Ottadalen i Gudbrandsdalen. Noe som gjør at jeg ikke kjenner så mange her enda. Flytta hit for 2 år siden fra Oslo, og har hele nettverket mitt der.

Da kan jo vi slå oss sammen da.....Jeg flyttet hit sent i høst og kjenner egentlig ingen...Kommer egentlig fra Nittedal.
Jeg kommer til å gå sykemldt frem til termin uansett.

ja, vi får slå oss sammen. Hvor skal du føde?

Ja, jeg blir mye fortere sliten en vanlig og så sover jeg 10-12 timer hver natt. Det er mye derfor det blir slitsomt- jeg overnatter på jobben når jeg jobber sent en dag og tidlig neste dag (har 3,8 mil å kjøre) og der sover jeg mye dårligere enn jeg gjør hjemme..Ellers har jeg vært uforskamma heldig og har sluppet unna alle plager så langt [:D]

Høres slitsomt ut å kjøre så langt, men det er mange som må det. Du er jo heldig som kan overnatte på jobben, selv om jeg har full forståelse for at du ikke sover like godt som hjemme.
Selv om jeg ikke liker sjokolade sitter jeg nå og spiser Smil. Spiste sjokolade i forrige svangerskap også, men likte det ikke den perioden jeg ikke var gravid igjen. Rart hvordan man får lyst på enkelte ting. Har dere lyst på noe dere ikke liker til vanlig?

Jeg har ikke merka at jeg har lyst på noe jeg ikke liker ellers,men jeg spiser utrolig mye. Er så og si konstant sulten..
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, måtte levere egenmelding i dag pga ryggen [:@] Jobben er rett og slett for tung for meg i min tilstand og arbedisgiver er ikke innstilt på å legge ting til rette for meg. Jeg kan heller ikke omplasseres, har derfor kommet til den konklusjonen at jeg må bite i det sure eplet og be legen søke om svangerskapspenger for meg. Jeg er ikke villig til å risikere helsa hverken til knerten eller meg sjøl for en jobb. Men jeg må innrømme at det føles som ett nederlag å kaste inn håndkleet, hadde håpa at jeg kunne jobbe helt til jeg skal ut i permisjon [:(]

Back
Topp