Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også på OUL neste onsdag! På SUS?
"Uheldigvis" på sjugehuset i haugesund siden jeg har flyttet til Karmøy i sommer. Syns det er litt trist å ikke ha ul og føde nede på sus. Ikke at jeg har gjort det heller før, men siden jeg har NULL erfaring her oppe, så er det litt ekstra skummelt hehe. Men rekner med at det går greit å føde å sånt her og
Jeg skal også på ul på sykehuset i Haugesund på onsdag flytta fra Nærbø til Karmøy i januar. Så har heller ingen erfaringer med Haugesund sykehus
Jeg er 19+2 og kjenner heller ingenting tegn til bevegelser og er også førstegangs, men da jeg var på oul på fredag så viste det seg å være en veldig aktiv og frisk jente inni magen min og hadde ingen grunn til bekymring så det går nok fint skal du se helt normalt å ikke kjenne bevegelser i uke 19 lykke til!Flytta fra Bryne jeg :-D når har du time da? Jeg skal kl 8.15, så slepper å vente hele dagen grugleder meg. Gleder meg jo mest, men er blitt så bekymra over at noe skal være galt. Hørte hjertelyden for rett over 2 uker siden hos legen, men har hatt litt vondt i magen innimellom etter det og kjenner fremdeles ikke bevegelser. Og er 19+4 nå, men prøver å berolige meg med at jeg er første gangs og muligens har morkaken framme f.eks. Det er jo som oftest bra inni der alt vi kan bruke energi på å bekymre oss for hehe
Jeg er 19+2 og kjenner heller ingenting tegn til bevegelser og er også førstegangs, men da jeg var på oul på fredag så viste det seg å være en veldig aktiv og frisk jente inni magen min og hadde ingen grunn til bekymring så det går nok fint skal du se helt normalt å ikke kjenne bevegelser i uke 19 lykke til!
Flytta fra Bryne jeg :-D når har du time da? Jeg skal kl 8.15, så slepper å vente hele dagen grugleder meg. Gleder meg jo mest, men er blitt så bekymra over at noe skal være galt. Hørte hjertelyden for rett over 2 uker siden hos legen, men har hatt litt vondt i magen innimellom etter det og kjenner fremdeles ikke bevegelser. Og er 19+4 nå, men prøver å berolige meg med at jeg er første gangs og muligens har morkaken framme f.eks. Det er jo som oftest bra inni der alt vi kan bruke energi på å bekymre oss for hehe
Eg har time 8:45 så rett etter deg då
Eg e andre gangs gravid. E 20+5 i dag. Eg kjente ikkje bevegelser før for ca 2 uker siden. Så alt e nok bare bra med den lille din å e nok ikkje lenge te du kjenne bevegelser
Såg deg kje men nå var jo kje ultralydrommet sammenhengende med venterommet vertfall ikke for meg. Hehe. Men du satt nok innenfor på venterommet når vi gikk forbi i gangen når vi var ferdige :-D
Hehe Såg ikkje deg heller Koss jekk ultralyden då ?
Alt va bare fint her å i magen e det ei veldigt aktive litå jenta
Hei, jeg er ny her inne 26 uker i dag! Venter første barn 23.mai, kjønn er ukjent er fra sandnes.. Kjekt å snakke med flere som bor i området rundt her, da jeg er litt ny på alt og ikke har noen venniner med barn! Jeg er 25 år
Ser nå at jeg postet i feil mnd..hehe