Noen fra Rogaland/Stavanger-området her?

Jeg skal også på OUL neste onsdag! På SUS?

"Uheldigvis" på sjugehuset i haugesund :-P siden jeg har flyttet til Karmøy i sommer. Syns det er litt trist å ikke ha ul og føde nede på sus. Ikke at jeg har gjort det heller før, men siden jeg har NULL erfaring her oppe, så er det litt ekstra skummelt :-P hehe. Men rekner med at det går greit å føde å sånt her og :-)

"Uheldigvis" på sjugehuset i haugesund :-P siden jeg har flyttet til Karmøy i sommer. Syns det er litt trist å ikke ha ul og føde nede på sus. Ikke at jeg har gjort det heller før, men siden jeg har NULL erfaring her oppe, så er det litt ekstra skummelt :-P hehe. Men rekner med at det går greit å føde å sånt her og :-)

Jeg skal også på ul på sykehuset i Haugesund på onsdag :p flytta fra Nærbø til Karmøy i januar. Så har heller ingen erfaringer med Haugesund sykehus :p

Jeg skal også på ul på sykehuset i Haugesund på onsdag :p flytta fra Nærbø til Karmøy i januar. Så har heller ingen erfaringer med Haugesund sykehus :p

Flytta fra Bryne jeg :-D når har du time da? Jeg skal kl 8.15, så slepper å vente hele dagen :-P grugleder meg. Gleder meg jo mest, men er blitt så bekymra over at noe skal være galt. Hørte hjertelyden for rett over 2 uker siden hos legen, men har hatt litt vondt i magen innimellom etter det og kjenner fremdeles ikke bevegelser. Og er 19+4 nå, men prøver å berolige meg med at jeg er første gangs og muligens har morkaken framme f.eks. Det er jo som oftest bra inni der :-) alt vi kan bruke energi på å bekymre oss for :-P hehe

Flytta fra Bryne jeg :-D når har du time da? Jeg skal kl 8.15, så slepper å vente hele dagen :p grugleder meg. Gleder meg jo mest, men er blitt så bekymra over at noe skal være galt. Hørte hjertelyden for rett over 2 uker siden hos legen, men har hatt litt vondt i magen innimellom etter det og kjenner fremdeles ikke bevegelser. Og er 19+4 nå, men prøver å berolige meg med at jeg er første gangs og muligens har morkaken framme f.eks. Det er jo som oftest bra inni der :) alt vi kan bruke energi på å bekymre oss for :p hehe
Jeg er 19+2 og kjenner heller ingenting tegn til bevegelser og er også førstegangs, men da jeg var på oul på fredag så viste det seg å være en veldig aktiv og frisk jente inni magen min og hadde ingen grunn til bekymring så det går nok fint skal du se :-) helt normalt å ikke kjenne bevegelser i uke 19 :-) lykke til! :-)

Jeg er 19+2 og kjenner heller ingenting tegn til bevegelser og er også førstegangs, men da jeg var på oul på fredag så viste det seg å være en veldig aktiv og frisk jente inni magen min og hadde ingen grunn til bekymring så det går nok fint skal du se :-) helt normalt å ikke kjenne bevegelser i uke 19 :-) lykke til! :-)

Gjør nok det :-) Er nok bare hjernen min som er litt på tur :-) tror jo mest at alt er fint, men er den lille gnagende tvilen. Blir kjekt å se lilletrille på onsdag og forhåpentlig få vekk den plagsomme tvilen :-D

Flytta fra Bryne jeg :-D når har du time da? Jeg skal kl 8.15, så slepper å vente hele dagen :-P grugleder meg. Gleder meg jo mest, men er blitt så bekymra over at noe skal være galt. Hørte hjertelyden for rett over 2 uker siden hos legen, men har hatt litt vondt i magen innimellom etter det og kjenner fremdeles ikke bevegelser. Og er 19+4 nå, men prøver å berolige meg med at jeg er første gangs og muligens har morkaken framme f.eks. Det er jo som oftest bra inni der :-) alt vi kan bruke energi på å bekymre oss for :-P hehe

Eg har time 8:45 så rett etter deg då :p

Eg e andre gangs gravid. E 20+5 i dag. Eg kjente ikkje bevegelser før for ca 2 uker siden. Så alt e nok bare bra med den lille din :) å e nok ikkje lenge te du kjenne bevegelser :)

Eg har time 8:45 så rett etter deg då :p

Eg e andre gangs gravid. E 20+5 i dag. Eg kjente ikkje bevegelser før for ca 2 uker siden. Så alt e nok bare bra med den lille din :) å e nok ikkje lenge te du kjenne bevegelser :)

Såg deg kje :-P men nå var jo kje ultralydrommet sammenhengende med venterommet :-) vertfall ikke for meg. Hehe. Men du satt nok innenfor på venterommet når vi gikk forbi i gangen når vi var ferdige :-D

Såg deg kje :p men nå var jo kje ultralydrommet sammenhengende med venterommet :) vertfall ikke for meg. Hehe. Men du satt nok innenfor på venterommet når vi gikk forbi i gangen når vi var ferdige :-D

Hehe :) Såg ikkje deg heller :) Koss jekk ultralyden då ?
Alt va bare fint her å i magen e det ei veldigt aktive litå jenta :)

Hehe :) Såg ikkje deg heller :) Koss jekk ultralyden då ?
Alt va bare fint her å i magen e det ei veldigt aktive litå jenta :)

Gikk fint. Småen var ikke helt samarbeidsvillig i stillingen sin så hun slet litt med å se alt hun ville. Særlig hjertet, da småen låg med ryggraden i veien. Så var rett før jeg måtte komme tilbake om 2 uker, men så snudde småen seg i siste liten så fikk sett på det og. Alt såg fint ut heldigvis og armer og ben var rundt over alt hele tiden. Så var kjekt å se en frisk og aktiv krabat. Kjønn skal vi ikke vite, så der er det enda noen måneder med spenning foran oss :-)

Hei, jeg er ny her inne :) 26 uker i dag! Venter første barn 23.mai, kjønn er ukjent :) er fra sandnes.. Kjekt å snakke med flere som bor i området rundt her, da jeg er litt ny på alt og ikke har noen venniner med barn! Jeg er 25 år :)

Hei, jeg er ny her inne :) 26 uker i dag! Venter første barn 23.mai, kjønn er ukjent :) er fra sandnes.. Kjekt å snakke med flere som bor i området rundt her, da jeg er litt ny på alt og ikke har noen venniner med barn! Jeg er 25 år :)
Ser nå at jeg postet i feil mnd..hehe

Fort gjort :-) hehe. Velkommen på forumet uansett :-) selv om feil måned :-P

Back
Topp