Noen fra Rogaland/Stavanger-området her?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg er 21 år og førstegangs gravid :-) har vært på dette forumet i noen måneder nå, men det kunne vært kjekt å blitt kjent med noen på rundt samme alder og som er fra samme plass som meg og som også er gravid :-)

Noen andre som også kunne tenkt seg det samme? :-)

Er frå Bryne, men flyttet til Karmøy i sommer. Nærmer meg 29 år jeg da. Så litt eldre er jeg :-P hehe

Karmøy. Også litt eldre enn deg. 34 :)

Er 25 år og bor rett utenfor Stavanger. Har en gutt på 2 år fra før :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg er fra Stavanger, og førstegangs gravid, men jeg er også litt eldre enn deg, snart 30 år.

Uff ja. Du var jo stein gammel :-P hehehe. Neidaaaa :-) nå var jeg fæl :-D

Mange førstegangs her på 18, så alt er relativt ;) så føler meg veldig gammel av og til da hehe

Er 26 og bor på Karmøy :)

19+1 etter menstermin og tidlig ul. skal på oul onsdag neste uke. Så vet ikke om jeg muligens blir flyttet noe. Men foreløpig termin er 16 april. Du da?

19+1 etter menstermin og tidlig ul. skal på oul onsdag neste uke. Så vet ikke om jeg muligens blir flyttet noe. Men foreløpig termin er 16 april. Du da?
Så kjekt :-) jeg er 18+6 nå og skal på oul i morgen (fredag) :-) terminen er 20 april, men tror ikke jeg blir flyttet noe for det stemmer veldig bra faktisk :-) vet du hva det blir? :-)

Jeg er 16+6 og har menstermin 28 april, men ul sier 4 mai foreløpig :) Vi får ei jente :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

24 år fra Stavanger. Bor litt utenfor nå (Rennesøy), venter nummer 3 :) Har termin 28.april :)

Fra Bryne. 34 år venter en prinsesse termin 18.04. Har en prinsesse på 7,5 år fra før:-)

Har ikkje vært på ul ennå. Mensterminen er 10 april. Så er 20+2 i dag ;)

Back
Topp