Noen fra Oslo her?

Lilla-Turkis skrev:
Hei.
Jeg er også fra Oslo. Men kjenner at jeg kommer sterkere tilbake litt senere. For meg blir det litt tidlig å møtes enda. Har hatt en MA/Sen abort og derfor er jeg først nå siste uken (etter positiv ultralyd) begynt å tenke på at jeg er gravid så trenger litt tid tror jeg på å føle meg det 100% og nyte det.
Men vil gjerne være med en gang etter ordinær ultralyd sånn rundt der. Da tror jeg at jeg er litt mer meg selv igjen:) 

Men ha et strålende treff uten meg så håper jeg at jeg kan slenge meg med senere:)

Klart du kan vente til neste gang :) 

Palme skrev:
Skal vi si Fredag? En fin start på helgen det =) 

Fredag passer veldig bra for meg :)

Lionne skrev:

Palme skrev:
Skal vi si Fredag? En fin start på helgen det =) 

Fredag passer veldig bra for meg :)

Jeg kan også på fredag. Når er det snakk om at vi skal møtes?

Skal vi si kl. 18:00? Er det noen som vet om et bra sted for å møtes, noe god mat de serverer - kom med forslag! =) Et sted jeg vet vi kan ha etterhvert når ungene nærmer seg er jo Peppe`s Pizza på Aker Brygge (fint med leker for de minste og man får ta med vogner inn), ellers har vi en Italiensk restaurant på Aker Brygge med god og billig mat. 

Palme skrev:
Skal vi si kl. 18:00? Er det noen som vet om et bra sted for å møtes, noe god mat de serverer - kom med forslag! =) Et sted jeg vet vi kan ha etterhvert når ungene nærmer seg er jo Peppe`s Pizza på Aker Brygge (fint med leker for de minste og man får ta med vogner inn), ellers har vi en Italiensk restaurant på Aker Brygge med god og billig mat. 

Synes forslagene høres bra ut :) Vet ikke hvor mange vi blir, men hvis vi blir en del kan jeg jo foreslå santinos i nærheten av Eldorado, det er ganske stort hvis jeg husker riktig. (Også italiensk). 18.00 går fint got meg :)

på disse italienske stedene dere snakker om.... har de glutenfritt der? I Italiensk er det jo meL i alt uansett om det er pasta eller pizza :) 

Da tror jeg desverre Santinos er uaktuell, men pepoes tror jeg har glutenfrie alternativer. Vet ikke hvordan det er med thaimat, men yayas er også et rimelig alternativ?

Lionne skrev:
Da tror jeg desverre Santinos er uaktuell, men pepoes tror jeg har glutenfrie alternativer. Vet ikke hvordan det er med thaimat, men yayas er også et rimelig alternativ?

yayas har kjempegod mat da :) og der slipper man glutenproblemet :)

Høres ut som et bra forslag! =) Lionne, du kan jo evt bare ta bordbestilling? Tenker vi på yayas på Vika?

Vika er greit for meg, og jeg kan sikkert bestille. 18.00? Hvor mange blir vi?

Jeg er Oslojente.
26 år og venter nr 2.

Bor i Groruddalen med mann og barn og hund.

Hei, Hissigproppen! Skal bli hyggelig å bli kjent med deg.. Gratulerer så masse med spira. =)

Palme skrev:
Hei, Hissigproppen! Skal bli hyggelig å bli kjent med deg.. Gratulerer så masse med spira. =)

Takk takk!
hyggelig at det er så mange osloboere her, for sist jeg var gravid var vi så å si ingen.

æsj, nå tror jeg at jeg gikk glipp av første treff?? jaja jeg får vel følge med litt bedre til neste gang!

Back
Topp