Noen fra Oslo her?

Oslo-jente her også :) Jeg vil veldig gjerne være med på treff! Møtte masse flotte jenter forrige graviditet, og vi møtes jevnlig enda til Tapaskvelder etc, både med og uten småttiser. for meg ble dette barselgruppen min da jeg bor i en av de innvandrertette områdene av byen og opplegget for barselgrupper der er så og si ikke-eksisterende 

Jeg er også fra Oslo-område, eller 20 min med bil på utsiden :)
Venter mitt første barn :)

Så gøy at det er flere som vil være med. Dette tror jeg blir en super gjeng
Gleder meg til å treffe alle sammen.
Palme: har du oversikten over hvor mange vi er?

Velkommen dere nye :-) Vi har blitt ganske mange, 13 stykker totalt nå. Hvor mange uker på vei er dere? Tenker å sette opp første treff så fort alle har passert 12 uker... :-) Ellers håper jeg formen deres er bra!

Palme skrev:
Hei jenter, det hadde vært hyggelig å høre fra noen som er fra Oslo-området.
Kanskje vi kan bli litt bedre kjent..

Sist jeg gikk gravid var vi en del jenter fra termin-gruppa som var fra Oslo-området som møttes 1 gang i mnd (eller hver 14 dag for dem som ville det) og vi holder sammen den dag i dag også... Vi treffes med og uten barn nå, og for litt siden hadde vi felles barnebursdag =) Ellers har mange av oss fått gode venner for resten av livet....
Håper vi kunne fått til noe sånt her også =)

Helt enig!! Så bra forslag.
Er fra Oslo her =) Opprinnelig fra Fr.stad, men har bodd endel år i Oslo nå, bydel Grunerløkka.

Miss80: Hyggelig at du vil delta også. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg =)

Jeg har passert 12 uker... er 13,5 ca. Men det er nok enda noen uker til alle er over 12 uker. Blir hyggelig å treffe dere alle :)

Jeg bor i Oslo. Blir veldig gjerne med på noe, bare kvalmen roer seg. Er 12 uker imorgen :)

Jeg bor også i Oslo..på Sagene :) Hadde vært gøy å være med på treff :)

Nådde uke 12 i går, så snart over den magiske grensen jeg også :)

Lionne skrev:
Nådde uke 12 i går, så snart over den magiske grensen jeg også :)

Grattis :) Nå kan det vel ikke være lenge igjen til vi alle er over :) Blir så gøy å treffes!

Gratulerer så masse til dere som har passert 12 uker! Nå kan vi endelig senke skuldrene våre og nyte resten av svangerskapet =)

Det ser ut som alle har passert 12 uker nå, så da er spørsmålet; Skal vi se om vi får til et treff neste uke? 

Palme skrev:
Gratulerer så masse til dere som har passert 12 uker! Nå kan vi endelig senke skuldrene våre og nyte resten av svangerskapet =)

Det ser ut som alle har passert 12 uker nå, så da er spørsmålet; Skal vi se om vi får til et treff neste uke? 

Høres veldig hyggelig ut, gleder meg til å treffe dere :)

Palme skrev:

Neste uke høres bra ut for min del :)

Tirsdag neste uke er jeg opptatt. Mandag kan jeg etter kl 18, tirs, ons, tors, fre, lør og søn har jeg ingen planer bortsett fra jobb på dagen på ukedagene.
Gleder meg til å treffe alle

Jobber på hverdager til 16.00, og oppdaget nå at onsdag allerede er opptatt, men ellers er jeg ledig :)

Skal vi si Fredag? En fin start på helgen det =) 

Hei.
Jeg er også fra Oslo. Men kjenner at jeg kommer sterkere tilbake litt senere. For meg blir det litt tidlig å møtes enda. Har hatt en MA/Sen abort og derfor er jeg først nå siste uken (etter positiv ultralyd) begynt å tenke på at jeg er gravid så trenger litt tid tror jeg på å føle meg det 100% og nyte det.
Men vil gjerne være med en gang etter ordinær ultralyd sånn rundt der. Da tror jeg at jeg er litt mer meg selv igjen:) 

Men ha et strålende treff uten meg så håper jeg at jeg kan slenge meg med senere:)

Palme skrev:
Skal vi si Fredag? En fin start på helgen det =) 

Fredag funker fint for meg iallefall :)

Back
Topp