Noen fra Oslo her?

Palme

Flørter med forumet
Hei jenter, det hadde vært hyggelig å høre fra noen som er fra Oslo-området.
Kanskje vi kan bli litt bedre kjent..

Sist jeg gikk gravid var vi en del jenter fra termin-gruppa som var fra Oslo-området som møttes 1 gang i mnd (eller hver 14 dag for dem som ville det) og vi holder sammen den dag i dag også... Vi treffes med og uten barn nå, og for litt siden hadde vi felles barnebursdag =) Ellers har mange av oss fått gode venner for resten av livet....
Håper vi kunne fått til noe sånt her også =)

Hei.. Bor ikke i Oslo men bor like utenfor, Dvs en ca 20 min med bil... Ikke sett så mange fra Oslo/Akershus her så blir spennende å se hvem som svarer :D

Jeg er fra og bor i Oslo.
Hadde vært hyggelig om vi kunne fått til noe ja.

Ja jeg bor i Oslo! Men må nok innrømme at jeg er fra sørlandet, hadde vært veldig hyggelig og bli kjent med noen som bor i nærheten ja! 

Hyggelig at det er noen fra Oslo/Akershus =) Tenkte at når man har passert den magiske grensen på 12 uker osv, så kan vi få til et treff i slutten av August eller begynnelsen av September...  Kan også være at det er flere fra oslo her, spent på å se hvor mange vi blir...

Selv er jeg fra Grunerløkka. 24 år, og spira i magen er vår nr. 2. =)

Bærum! Men det er jo ikke så langt unna .. :)

Jeg er fra Oslo :) Veldig bra intiativ. Det hadde vært kjempehyggelig og treffe andre i samme område. Dette er første gang jeg er gravid :)

Elin.a skrev:

Samme her :-)

Bor ca 40 min unna Oslo, men jeg kan også tenke meg å være med på treff

heidiea skrev:

Elin.a skrev:

Så koselig :D Bare to dager forskjell på graviditetene våre ;)

Jeg bor i Oslo :) Henger egentlig inne på januarforumet siden terminen min er 28-29 januar. Men mistenker nok at den går et par dager over i februar etter ul. Bor også på Grünerløkka :)

Ja, da er vi en liten gjeng da.
Jeg bodde på Torshov for 3 uker siden, men nå har vi flyttet til Refstad.
Spiren i magen er min nr 2

Hei til dere nye, hyggelig at dere vil bli med også =) Dette blir en super gjeng
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen.

Anemor80: Vi bor nok ganske så nærme hverandre, bruker 5 min fra meg opp til Refstad. Fint å bo der =)

Palme skrev:
Hei til dere nye, hyggelig at dere vil bli med også =) Dette blir en super gjeng
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen.

Anemor80: Vi bor nok ganske så nærme hverandre, bruker 5 min fra meg opp til Refstad. Fint å bo der =)

Så gøy at vi bor så nærme. Trives så langt ihvertfall.

Jeg gleder meg også til å treffe alle sammen.

Elin.a skrev:

heidiea skrev:

Elin.a skrev:

Så koselig :D Bare to dager forskjell på graviditetene våre ;)

Ja, det er ikke mange dagene forskjell. Bare to uker til vi kan gratulere oss med 12 uker..det gleder jeg meg til. Syns tiden har gått sakte fram til nå Jeg bor i Sandvika og er 29 år:-)

Heihei...

Trønder- jente som bor på Majorstua. 31år og venter første barn. (Alene)

Klem:)

Da er vi sansynligvis to som blir alene :) 

:) Men det skal gå fint!!! Gleder meg masse og ingen negative tanker om det;)

Samme her også :)

Jeg melder meg gjerne på her :0)
Jeg er 30 år, bor i Oslo og venter første barn.
Hyggelig å snakke med noen som går igjennom det samme, godt initiativ!

Back
Topp