Noen fra larvik her?

ah, her er det skikkelig bursdag helg, igår ble han 6, idag har vi hatt familie her og i morgen er det barnebursdag :)
 
Hehe ja det tror jeg på :) men nå er det nok en veldig fornøyd 6åring i hus :) håper han har hatt en super feiring av dagen sin :)
 
Det har han, kjempe fornøyd :) Men jeg synes ikke jippi er noe bedre enn metrolekeland, så uoversiktlig osv..
blir bare surrette på jippi synes jeg :/
Men han ble fornøyd og det er det viktigste :)
 
Enig med deg der. Jippi lekeland er ikke noe å hoppe i taket for. Jeg liker metro bedre enn så lenge hvertfall.
 
Formen er fin. Føler så lite ennå at det er litt skremmende i grun. Hvordan er formen din?
 
Nei den blir bare dårligere, tåler ikke lukter og er kjempe sliten hele tiden :/
 
Uff det er kjedelig da. Håpe det ikke holder seg så lenge sånn. Jeg var bestevenn med doskålen i 6 mnd med han første og det vil jeg gjerne slippe denne gangen. Så på den andre tråden din nå. Kansje vi kan gå litt turer sammen etterhvert :) koselig å ha noen å gå med :)
 
Ja det hadde vært koselig :)
Jeg kaster ikke opp men er veldig uggen, kvalm og brkker meg en del , men enda ikke noe oppkast :)
Med sønnen min var jeg drit dårlig og kasta opp 2-3 mnd..
 
Godt du ikke kaster opp, men gå med kvalmen er nok ille nok. Håpe det gir seg for deg. Men da avtaler vi en gåtur etterhvert. Koselig å ha noen som er i samme situasjon og skravle med og som er så nærme at man kan treffes i ny og ned da :)
 
Ja ikke sant , det blir moro vettu :) kan du ikke legge meg til som venn her på BV ;) fant ikke ut med deg hvordan jeg gjorde det ..
 
Back
Topp